کد خبر : 1813421 | 11 اسفند 1400 ساعت 22:19 | 15.8K بازدید | 3 دیدگاه

خواهش شوچنکو؛ لطفا جنگ را متوقف کنید!

آندری شوچنکو، اسطوره اوکراینی میلان خواستار پایان دادن به جنگ در این کشور شد.

خواهش شوچنکو؛ لطفا جنگ را متوقف کنید!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر همه اخبار در جهان حول حمله روسیه به خاک اوکراین و اتفاقات تلخ رخ داده در قاره اروپا است. دیشب پیام ویدئویی از سوی آندری شوچنکو در استادیوم سن سیرو و قبل از آغاز دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا بین میلان و اینتر توسط خود او خوانده شد. حالا این اسطوره اوکراینی در مورد شرایط دشوار در کشور خود صحبت کرده و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر جنگ در اوکراین پایان پذیرد.

1695710

 

آندری شوچنکو گفت: "من به اوکراینی بودنم افتخار می کنم. این مقطع بسیار سختی برای کشور من، مردم و خانواده من است و ما باید این جنگ را متوقف کنیم. مادر و خواهرم در حال حاضر در کیف هستند و اتفاقات وحشتناکی در آنجا رخ داده است. مردم و کودکان می میرند و موشک به سمت خانه های ما نشانه می رود. ما باید این جنگ را متوقف کرده و راهی برای رسیدن به این هدف پیدا کنیم.

مادر و خواهرم مانند اکثر مردم اوکراین از رفتن امتناع می‌کنند و آنها نیز برای مبارزه و به دست آوردن آزادی در خانه ماندند. ما مردمی متحد هستیم و در این لحظه در کشور اتحاد وجود دارد. خانواده ها سعی می کنند غذا را با سربازان تقسیم کنند تا به آنها کمک کنند. این یکی از سخت‌ترین لحظات در تاریخ اوکراین است، اما مردم واقعاً متحد هستند. ما به کمک های بشردوستانه، به حمایت پزشکی و غذایی نیاز داریم. به نظر می رسد که من می توانم کارهای زیادی انجام دهم و این اتفاق رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها