کد خبر : 1813478 | 12 اسفند 1400 ساعت 11:58 | 54.7K بازدید | 18 دیدگاه

هالند- رئال مادرید؛ بله، اما همین حالا (عکس)

آاس در شماره امروز خود به احتمال انتقال ارلینگ هالند به رئال مادرید پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد ارلینگ هالند آخرین فصل حضور خود در دورتموند را سپری می کند. این ستاره نروژی تصمیم قطعی خود را برای جدایی از جمع زنبورها اتخاذ کرده و قصد دارد فصل آینده در تیمی به میدان برود که مدعی کسب جام در همه رقابت‌ها باشد.

چند تیم بزرگ اروپایی شامل رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی به‌دقت شرایط جذب هالند را بررسی می‌کنند و رقابت نزدیکی بین آن‌ها برای به‌خدمت گرفتن غول نروژی وجود دارد. این در حالی است که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که منچسترسیتی از شانس بیشتری برای جذب این بازیکن برخوردار است.

اخیراً گفته شد که رئال مادرید نیز کاملاً مصمم است که ارلینگ هالند را به سانتیاگو برنابئو بیاورد اما آنها ترجیح می‌دهند این کار را در تابستان 2023 انجام دهند. با این حال اکنون این مسئله تکذیب شده و به نظر می‌رسد که لوس بلانکوس نیز خواهان به‌خدمت گرفتن ستاره نروژی در همین تابستان پیش رو خواهد بود.

 

1695805

 

در همین راستا نشریه‌ آاس صفحه اصلی امروز خود را به احتمال حضور هالند در رئال مادرید اختصاص داده و با تیتر "هالند بله اما همین حالا" تاکید کرده که این بازیکن علاقه‌مند به حضور در رئال مادرید است اما ترجیح می‌دهد این اتفاق در همین تابستان بیفتد نه زمان دیگری.

دیدگاه‌ها