کد خبر : 1813489 | 12 اسفند 1400 ساعت 12:32 | 22.4K بازدید | 3 دیدگاه

نقشه PSG برای امباپه؛ تمدید پس از پایان قرارداد

مدیران باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارند در اقدامی عجیب پس از پایان قرارداد کیلیان امباپه برای امضای قرارداد جدید با او اقدام کنند.

نقشه PSG برای امباپه؛ تمدید پس از پایان قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌سد و جنجال پیرامون ادامه حضور یا جدایی او از پارک دو پرنس همچنان ادامه دارد. 
بسیاری باور دارند که این بازیکن فرانسوی با باشگاه رئال مادرید به توافق رسیده و فصل آینده پیراهن این تیم را به تن خواهد داشت اما مدیران پی اس جی هنوز از امضای قرارداد جدید با او ناامید نشده‌اند. 
روزنامه لو پاریزین روز سه‌شنبه خبر داد که مدیران این باشگاه آمده هستند تا دستمزدی 50 میلیون یورویی پس از کسر مالیات و بند وفاداری صد میلیون یورویی را به این بازیکن پرداخت کنند. 

 

1693314


اما نکته جالب اینجاست که پی اس جی هم تصمیم دارد اجازه دهد که قرارداد امباپه با آنها به پایان برسد و پس از آن قرارداد جدیدی را با او به امضا برساند. 
این روزنامه مدعی شده که پی اس جی قصد دارد از 35 میلیون یورویی که باید به موناکو پرداخت کند فرار کند و به همین دلیل تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است. 
در صورتی که این باشگاه تصمیم به فروش یا تمدید قرارداد این بازیکن داشته باشد، باید مبلغ 35 میلیون یورو بر اساس توافق با موناکو به این باشگاه پرداخت شود. 
به همین دلیل مدیران پاری سن ژرمن در تلاش هستند تا پس از اول جولای 2022 که قرارداد امباپه با این باشگاه به اتمام می‌رسد، قرارداد دیگری را با او امضا کنند تا هم این ستاره فرانسوی را در تیم‌شان حفظ کرده باشند و هم قرارداد جدید را به عنوان بازیکن آزاد با او امضا کرده و نیازی به پرداخت 35 میلیون یورو به موناکو نداشته باشند.

دیدگاه‌ها