کد خبر : 1813492 | 12 اسفند 1400 ساعت 23:02 | 23K بازدید | 1 دیدگاه

روایت عجیب ستاره سیتی از سرسخت‌ترین حریفش!

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی‌ از یری مینا به‌عنوان سرسخت‌ترین حریفش یاد کرد.

روایت عجیب ستاره سیتی از سرسخت‌ترین حریفش!

به گزارش "ورزش سه"، یری مینا به‌خاطر شیطنت‌هایش در آمریکای جنوبی چهره‌ای بدنام است، او حتی در تابستان گذشته در کوپا آمریکا با لیونل مسی وارد دعوا شد. با این حال ستاره آلمانی منچسترسیتی یعنی ایلکای گوندوگان از مدافع کلمبیایی به‌عنوان یکی از سرسخت ترین حریفانش یاد کرده و می گوید احترام زیادی برای او قائل است.

گوندوگان در پاسخ سوالی پیرامون سرسخت‌ترین بازیکنی که مقابلش قرار گرفته، گفت: "من می توانم یری مینا از اورتون را به یاد بیاورم. او از دستانش برای تکل استفاده می کند، وقتی داور نگاه نمی کند کمر شما را می خراشد یا نیشگون می گیرد. من دیدم که یک یا دو بار این کار را انجام داده است.

 

1695818

 

البته این کار را به شکل خیلی کثیفی انجام می‌دهد. او حتی به شکل خنده‌داری به شما لبخند می زند تا به نوعی هم‌دردی هم کرده باشد. من قبلا نمی‌دانستم که چگونه باید پشتش رو نیشگون بگیرم."

گفتنی است یری مینا یک انتخاب شگفت انگیز از سوی ستاره آلمانی منچسترسیتی است چرا که اولاً ایلکای گوندوگان در مدت زمان حضور خود در این تیم با بازیکنان بزرگ زیادی در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان اروپا روبه‌رو شده و از طرف دیگر مینا نیز به دلیل مصدومیت‌های پیاپی دیگر یک بازیکن ثابت و کلیدی در اورتون محسوب نمی‌شود.
 

دیدگاه‌ها