کد خبر : 1813494 | 12 اسفند 1400 ساعت 15:40 | 9.3K بازدید | 4 دیدگاه

هالند- دورتموند؛ در انتظار یک جلسه سرنوشت‌ساز

ارلینگ هالند و باشگاه دورتموند در اواخر این ماه یک جلسه سرنوشت‌ساز خواهند داشت که تکلیف نهایی ستاره نروژی در آن مشخص می‌شود.

هالند- دورتموند؛ در انتظار یک جلسه سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، درخشش هالند در دورتموند در ماه‌های اخیر باعث شده که این بازیکن به یکی از جذاب‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا تبدیل شود. قرارداد او با این باشگاه آلمانی در سال 2024 به پایان می‌رسد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی موجود در این قرارداد در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند. 

از رئال مادرید، بارسلونا و البته منچسترسیتی به عنوان مهمترین مشتریان ستاره نروژی یاد می‌شود. با این حال یک فرضیه دیگر نیز در مورد ارلینگ هالند وجود دارد و آن این است که او یک فصل دیگر در وستفالن بماند و پس از آن در تابستان 2023 دورتموند را ترک کند که البته بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد.

 

1694713

 

بحث آینده ارلینگ هالند به یکی از مهم‌ترین ابهامات فوتبال اروپا تبدیل شده اما به نظر می‌رسد که نهایتاً در پایان این ماه وضعیت این بازیکن به شکل قطعی مشخص خواهد شد. آاس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که در اواخر ماه مارس جلسه‌ای سرنوشت‌ساز بین این بازیکن و باشگاه دورتموند تشکیل خواهد شد و در آن وضعیت آینده هالند مشخص می شود؛ جلسه ای که احتمالاً خروجی آن اعلام رسمی جدایی ارلینگ هالند از جمع زنبورها خواهد بود.

دیدگاه‌ها