کد خبر : 1813503 | 12 اسفند 1400 ساعت 13:18 | 19.4K بازدید | 28 دیدگاه

جوزپ پدرول:

بارسا نه، سیتی تنها رقیب رئال در راه جذب هالند است

جوزپ پدرول، کارشناس برنامه تلویزیونی ال‌چرینگیتو، بارسلونا را تهدیدی برای رئال مادرید در راه جذب ارلینگ هالند نمی‌داند.

بارسا نه، سیتی تنها رقیب رئال در راه جذب هالند است

به گزارش "ورزش سه" از مدت ها قبل گفته می‌شود که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید قصد دارد در تابستان پیش‌رو از پروژه کهکشانی های جدید رونمایی کند. لوس بلانکوس شانس بسیار بالایی برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه دارد و گزارش ها حاکی از آن است که ستاره فرانسوی بالاخره در تابستان راهی سانتیاگو برنابئو می‌شود.

امباپه تنها هدف بزرگ فلورنتینو پرز در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو محسوب نمی‌شود و او قصد دارد یک غول دیگر دنیای فوتبال یعنی ارلینگ هالند را هم به خدمت بگیرد. با این حال رئال اصلاً کار ساده ای برای به خدمت گرفتن این ستاره نروژی نخواهد داشت چرا که نظر می‌رسد آنها باید با تیم‌هایی نظیر منچسترسیتی و بارسلونا در این راه رقابت کنند.

 

1695824

 

با این وجود جوزپ پدرول، کارشناس برنامه تلویزیونی ال‌چرینگیتو، معتقد است منچسترسیتی تنها رقیب رئال مادرید در راه جذب ارلینگ هالند محسوب می شود. او گفت: "رئال مادرید می داند که هالند می خواهد برای آنها بازی کند.  آنها سیتی را تنها رقیب برای امضای او می دانند. بارسا تهدیدی نیست."

این ادعا در حالی مطرح شده که اخیراً گفته شد خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، ملاقاتی با مدیربرنامه‌های هالند یعنی مینو رایولا داشته تا شرایط جذب این بازیکن را بررسی کند و به نظر می رسد که بارسا هم برای به خدمت گرفتن ستاره نروژی بدون شانس نیست.

دیدگاه‌ها