کد خبر : 1813540 | 12 اسفند 1400 ساعت 19:30 | 37.6K بازدید | 14 دیدگاه

سامی خدیرا:

بارسا 11-2010 بهترین تیمی است که دیده‌ام

هافبک سابق رئال مادرید اعتراف کرد که بارسای 11-2010 که قهرمان چمپیونزلیگ شد بهترین تیم تاریخ بوده است.

بارسا 11-2010 بهترین تیمی است که دیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، سامی خدیرا، هافبک باتجربه و آلمانی در دوران پنج ساله حضور خود در رئال مادرید عملکرد خوبی در این تیم داشت و به افتخارات قابل توجهی نیز دست یافت. حالا سامی خدیرا از پروسه انتقال خود به رئال مادرید بعد از جام جهانی 2010 و البته مکالمه جالب خود با ژوزه مورینیو برای این انتقال پرده برداشته است.
 

1695875

 

سامی خدیرا گفت: «ما توسط اسپانیا از جام جهانی آفریقای جنوبی حذف شده و همه بسیار ناراحت بودیم. آن نسل سزاوار رسیدن به دیدار فینال بود. ناگهان من تماسی با این مضمون دریافت کردم؛ سامی، رئال مادرید تو را می‌خواهد و مورینیو با تو تماس می‌گیرد.
ابتدا فکر می‌کردم این شوخی است. من خیلی استرس داشتم و نگرانی اصلی‌ام عدم تسلط به زبان انگلیسی بود، زیرا در آن زمان خیلی نمی‌توانستم انگلیسی صحبت کنم. مورینیو با من تماس گرفت و من از او پرسیدم که آیا ممکن است با ارسال پیام صحبت کنیم، او نیز خندید و قبول کرد. مورینیو به من گفت که من را برای رئال می‌خواهد و این مکالمه زندگی من را تغییر داد.»
 

1695873

 

این بازیکن سابقه حضور در یوونتوس را هم در کارنامه دارد و با تیم ملی فوتبال آلمان هم قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را کسب کرد.

او درباره بهترین تیمی که تاکنون دیده است، گفت:« با وجود آنکه من یک رئالی هستم اما باید بگویم که بارسلونا ۲۰۱۰ بهترین تیمی است که تاکنون دیده‌ام. برایم باور نکردنی است که بازیکنانی مانند ژاوی و اینیستا توپ طلا را به‌دست نیاوردند و البته بوسکتس که هیچ‌گاه توپ را از دست نمی‌داد.»

دیدگاه‌ها