کد خبر : 1813775 | 14 اسفند 1400 ساعت 13:40 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

بگذاریم داوران کارشان را با آرامش انجام بدهند

بیانی: فوتبال‌مان رفته به 20 سال قبل!

مربی نساجی می‌گوید پیکان تیمی قدرتمند و جوان است اما هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند و فوتبال زیبایی را شاهد خواهیم بود.

بیانی: فوتبال‌مان رفته به 20 سال قبل!

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ بیانی مربی تیم نساجی در غیاب ساکت الهامی که پدربزرگش فوت کرده، در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان حضور یافت.

 
بیانی درباره دیدار با پیکان بیان کرد: درباره پیکان باید بگویم تیم بسیار خوبی است. آنها دونده و بابرنامه هستند. تیمی جوان که مربی بسیار فهیم و باسبک را بالای سر خود دارد. کار آقای مجتبی حسینی را در چند سال اخیر دیده‌ام و بسیار کار خوبی انجام می‌دهد. مخصوصا اینکه با جوانان کار می‌کند.
او ادامه داد: ماهم نساجی هستیم اما بازی سختی داریم. هردو  تیم می‌آیند فوتبال بازی کنند و پیروز باشند. امیدوارم که بازی بسیار خوبی شود و تمام دوستان از این بازی لذت ببرند.
مربی نساجی درباره اعتراض‌هایی که در هفته‌های گذشته به داوری‌ها داشتند، تاکید کرد: متاسفانه تا زمانی که VAR به فوتبالمان نیاید، این مسائل وجود دارد. از تمام مربیان خواهش می‌کنم که درباره داوری بعد از بازی صحبت نکنند. بالاخره داوری برای برخی تیم‌ها خوب و برای برخی بد بوده است. در بازی با استقلال داور در یک‌صدم ثانیه تصمیم گرفت که پنالتی نیست. بعد در برنامه تلویزیونی می‌بینیم که کارشناسان بین هم اختلاف نظر دارند. ببینید چقدر تصمیم گرفتن سخت است. 
بیانی افزود: به همین‌خاطر است که می‌گویم همکاران ما درباره داور صحبت نکنند؛ چون تغییری در نتیجه بازی ایجاد نمی‌شود. بگذاریم داوران آرامش داشته باشند. داوران ما خوب و جوان هستند. همان‌طور که فوتبالیست‌ها استرس دارند، آنها نیز استرس دارند. این استرس را باید قبل از بازی از داوران بگیریم. امیدوارم روز‌به‌روز داوری ما پیشرفت کند.

1696139


او درباره غایبان تیمش برای مسابقه با پیکان گفت: چند هفته است مصدومانی داریم. شرایط بازی ندارند و امیدواریم که کادر پزشکی ما زودتر این بچه‌ها را برسانند.
بیانی درباره بیانیه‌هایی در فوتبال که طی هفته‌های گذشته برخی باشگاه‌ها صادر کرده‌اند، افزود: متاسفانه به 20 سال پیش رفته‌ایم؛ دنبال این هستند که فلان بازیکن سرباز است و شکایت کنند تا 3 امتیاز بگیرند. یا اجازه کار بازیکن صادر نشده است. فوتبال داخل زمین چمن است. جنگ وسط زمین است. این‌ها همه حاشیه و توجیه است. مدیران و مربیان دنبال حاشیه هستند اما بگذاریم زیبایی فوتبال باقی بماند. در فوتبال ما اعتراض زیاد شده است.

دیدگاه‌ها