کد خبر : 1813799 | 14 اسفند 1400 ساعت 16:25 | 28.3K بازدید | 4 دیدگاه

دیمیتری پایت:

تیم ملی؟ حاضرم کفش‌های بنزما را هم تمیز کنم

دیمیتری پایت، ستاره مارسی، مشتاق بازگشت به تیم ملی فرانسه است و حاضر است هر کاری انجام دهد.

تیم ملی؟ حاضرم کفش‌های بنزما را هم تمیز کنم

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتری پایت بین سال های 2015 تا 2017 برای وستهام بسیار خوش درخشید ولی در انتقالی تعجب برانگیز به فوتبال فرانسه بازگشت. جایی که پیش از آن پیراهن نانت، سنت اتین و لیل را به تن داشت ولی این بار راهی مارسی شد. در 5 سال گذشته او ستاره اول مارسی بوده و فعلا با بندرنشینان در رده دوم لیگ، پشت سر پی اس جی قرار گرفته است.

 

1312833

 

بی شک نمی توان از نقش خورخه سامپائولی مربی آرژانتینی مارسی در پیشرفت تیم عبور کرد. پایت در مورد کار با این مربی به نشریه اکیپ گفت:« در شروع کار کمی تنش بین ما وجود داشت و یک بحث مختصر هم داشتیم ولی خیلی زود یکدیگر را درک کردیم. او توانست بقبولاند که چه انتظاری از من دارد و چه چیزی به صلاح تیم است. خیلی زود به من اعتماد به نفس داد و تاکتیک های مدنظرش هم واضح و روشن بود. یادم است به من گفت دوست دارم در زمین شاد باشی و این جمله برایم خاص بود. من وقتی در زمین شاد باشم بهترین عملکرد را خواهم داشت. با همان یک جمله او به من اطمینان خاطر بخشید.»

 

1696160

 

گفته می شود پایت در 34 سالگی هم مورد توجه دیدیه دشان قرار دارد و شاید بار دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت شود. پایت در پاسخ به این سوال گفت:« با وجود کریم بنزما، کیلیان ام‌باپه و آنتوان گریزمان، کدام مهاجم فرانسوی می‌تواند ادعا کند که در ترکیب تیم ملی فیکس می‌شود؟ اگر کسی چنین حرفی بزند، دیوانه است. بازگشت من به تیم ملی؟ حتی اگر لازم باشد، حاضرم برگردم و کفش‌‌های کریم را تمیز کنم. احمقانه است اگر بگویم می‌خواهم به تیم ملی برگردم و در ترکیب اصلی بازی کنم. حضور در بین لیست 23 نفره شگفت‌انگیز خواهد بود چون خط حمله فرانسه مملو از استعدادهای بزرگ است.» 

دیدگاه‌ها