کد خبر : 1813911 | 15 اسفند 1400 ساعت 11:04 | 13.2K بازدید | 3 دیدگاه

استراماچونی: در وضعیت روحی بسیار بدی بودیم

سرمربی ایتالیایی الغرافه می گوید که بازیکنان تیمش پس از شکست برابر العربی، در وضعیت روحی بدی قرار داشتند.

استراماچونی: در وضعیت روحی بسیار بدی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دیگر از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی امیر کاپ قطر، امروز تیم های الغرافه و قطر اس سی به مصاف هم می روند. پس از صعود الوکره و السد، امروز نیز چهره یکی دیگر از تیم های حاضر در نیمه نهایی مشخص خواهد شد.

در همین خصوص، آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم الغرافه ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند امروز به موفقیت برسد. این مربی با بیان اینکه تیمش برای پیروزی و عبور از سد قطر اس سی کاملا آماده است، گفت: این دیدار برای ما مهم ترین بازی در این فصل خواهد بود.

استراماچونی با اشاره به شکست تلخ دقیقه 97 برابر العربی که یک جنگ بر سر کسب رتبه چهارم جدول رده بندی بود، اعلام کرد که آنها شکست برابر این تیم را به دست فراموشی سپرده اند و توضیح داد که تمامی بازیکنان پس از پایان بازی در وضعیت روحی بدی قرار داشتند.

سرمربی ایتالیایی تایید کرد: من منتظر واکنش بازیکنانم در دیدار برابر قطر اس سی هستم، زیرا این دیدار تمرین مهمی برای ما خواهد بود چراکه بازی سختی در لیگ ستارگان مقابل السیلیه در پیش داریم، این تیم به دنبال فرار از سقوط است.

استراماچونی در پایان خاطرنشان کرد: ما اشتیاق زیادی برای پیروزی در بازی امروز و رسیدن به دیدار نیمه نهایی داریم و امیدواریم که بتوانیم راهی دیدار پایانی شویم.

دیدگاه‌ها