کد خبر : 1814088 | 15 اسفند 1400 ساعت 23:29 | 28.5K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش‌ گواردیولا به رقابت جذاب سیتی و لیورپول

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی‌ یک بار دیگر از تیم رقیب یعنی لیورپول تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که طی هفته‌های اخیر تا حدودی پر نوسان ظاهر شده بود امشب موفق شد با ارائه یک نمایش بی نقص منچستریونایتد را با نتیجه 4-1 شکست دهد تا با یک بازی بیشتر دوباره فاصله را با رقیب اصلی خود یعنی لیورپول به 6 امتیاز افزایش داده باشد.

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: "برای من بزرگترین موفقیت به عنوان یک مربی این واقعیت است که ما سه لیگ برتر را در چهار سال برده ایم و امسال تلاش می کنیم که دوباره آن را ببریم. این بالاترین ستایش است. ما به اندازه کافی متواضع هستیم. در هر تمرین و در هر مسابقه.

 

1696694

 

در سال‌های اخیر وقتی مقابل منچستریونایتد شکست خوردیم باز هم به قهرمانی لیگ برتر رسیدیم. امروز طوری بازی کردیم که انگار اگر نتوانیم پیروز شویم؛ باید در همه مسابقات دیگر برنده باشیم تا به قهرمانی برسیم. اگر نیمه دوم بهترین بازی ما نباشد، نمی دانم که دیگر باید چه کار کنیم. من خواسته‌های زیادی دارم اما محدودیت‌های خودم و بازیکنان را می‌دانم. در نیمه دوم یک شوت به سمت دروازه‌مان زده نشد."

تعویض کوین دی‌بروین: "او کمی درد داشت اما فکر نمی‌کنم که مشکلی وجود داشته باشد. او تلاشی باورنکردنی انجام داده و فکر می کنم به بهترین فرم خود بازگشته است." 

رقابت با لیورپول: "لیورپول سرسخت‌ترین حریفی است که در دوازده، سیزده سال گذشته با آن روبه‌رو شده‌ام."

 

1696695

دیدگاه‌ها