کد خبر : 1814562 | 19 اسفند 1400 ساعت 02:10 | 97.3K بازدید | 17 دیدگاه

40 بار صحنه را دیدم

پوچتینو: شرم‌آور است؛ گل اول رئال، خطای واضح بود

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی شکست تیمش برابر رئال را به اشتباه داوری مربوط دانست.

پوچتینو: شرم‌آور است؛ گل اول رئال، خطای واضح بود

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی که بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از رئال با یک گل برده بود، امشب در بازی برگشت 3-1 شکست خورد و از لیگ قهرمانان کنار رفت. این یک ناکامی بزرگ برای تیمی است که با داشتن لیونل مسی، نیمار و امباپه عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده بود ولی ستاره بازی امشب کسی جز کریم بنزما نبود که به تنهایی سه گل زد. 

 

1697491

 

گل اول کریم روی پرس شدید او حاصل شد. کریم برای دوناروما گلر پی اس جی مزاحمت ایجاد کرد و روی اشتباه او به گل رسید. پوچتینو سرمربی پی اس جی معتقد است این گل باید مردود اعلام می شد:« این یک شکست غیرمنصفانه بود و گل اول رئال باید مردود اعلام می شد. کریم بنزما به وضوح روی دوناروما خطا کرد و شرایط روحی ما پس از آن گل ویران شد. همان اشتباه داور ضربه روحی بزرگ بود و در سال 2022 چنین اشتباهی شرم آور است. ما در هر دو بازی بهتر از رئال بودیم و زمانی که رئال گل مساوی را زد، با همه وجود حمله کرد چون چیزی برای از دست دادن نداشت.»

 

1697477

 

پوچتینو ادامه داد:« دوناروما هیچ اشتباهی نکرد بلکه روی او خطا شد. 30 یا 40 بار از همه زوایا صحنه را دیدم و مطمئنم که اشتباهی از سوی دوناروما سر نزد. همین جزئیات کوچک روند بازی را عوض کردند و عجیب است که وی ای آر هم دخالت نکرد. بازی در کنترل ما بود ولی با همان گل همه چیز تغییر کرد. حس ناامید بزرگی دارم و این یک شکست دردناک بود. در بازی ای که باید گل های زیادی می زدیم، در نهایت باختیم.»

دیدگاه‌ها