کد خبر : 1814598 | 19 اسفند 1400 ساعت 22:10 | 53K بازدید | 11 دیدگاه

استیو مک‌منمن:

بازیکنان PSG اهمیتی برای این تیم قائل نیستند

استیو مک‌منمن، ستاره سابق رئال مادرید‌ از عملکرد بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن به‌شدت انتقاد کرد.

بازیکنان PSG اهمیتی برای این تیم قائل نیستند

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان با نتیجه 1-3 برابر رئال مادرید شکست خورد. 
این نتیجه در حالی رقم خورد که پی‌اس‌جی بازی رفت را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و در این بازی نیز ابتدا از حریفش پیش افتاد اما نتوانست این برتری را حفظ کند و با سه گلی که کریم بنزما به ثمر رساند در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2-3 شکست خورد و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازماند. 
حذف از این رقابت‌ها باعث عصبانیت شدید بازیکنان، کادر فنی و خصوصا مدیران پی‌اس‌جی شد که سال‌هاست با هزینه‌های گزاف و جذب بازیکنان بزرگ در تلاش هستند تا اولین جام قهرمانی اروپایی خود را به‌دست بیاورند. 

 

1697432


مک‌منمن معقتد است که قدرت بیش از حد بازیکنان بزرگی که در این تیم حضور دارند باعث شده که مدیریت این تیم بسیار دشوار شود. 
این ستاره سابق رئال مادرید در گفت‌وگو با بی تی اسپورت درباره این بازی و شکست پاری‌سن‌ژرمن اظهار کرد: «‌این بازیکنان بیش از حد قدرتمند هستند. آنها تحت هدایت توماس توخل و اونای امری هم بیش از حد قدرتمند بودند و حالا تحت هدایت این مرد (مائوریسیو پوچتینو) هم بیش از حد قدرتمند هستند.»
مک‌منمن با انتقاد از واکنش بازیکنان پی‌اس‌جی به هت‌تریک بنزما در بازی شب گذشته گفت: «‌آنها به حرف کسی گوش نمی‌دهند و وقتی شرایط سخت می‌شود برای تیم اهمیتی قائل نیستند. این بازیکنان هرجا بخواهند بازی می‌کنند. مثلث هجومی، بازیکنان فوق العاده‌ای هستند اما سختکوش نیستند و وقتی شرایط بد است تلاش زیادی نمی‌کنند.»

دیدگاه‌ها