کد خبر : 1814741 | 20 اسفند 1400 ساعت 13:20 | 1.5K بازدید | 1 دیدگاه

صعود بی‌دردسر، سهم نصر و پیکان؛

حذف مدافع‌قهرمانی فوتسال‌زنان و کامبک استثنایی حفاری

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتسال زنان امروز پیگیری شد و تکلیف 4 تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد.

حذف مدافع‌قهرمانی فوتسال‌زنان و کامبک استثنایی حفاری

به گزارش "ورزش سه" براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال، امروز مسابقات دور برگشت مرحله‌ی یک چهارم نهایی در سه استان پیگیری شد؛ در تهران، پیکان بعد از برتری 8 گله در بازی رفت میزبان پویندگان صنعت فجر شیراز بود. در کرج، نصر فردیس به دنبال تثبیت صعود خود بعد از برتری 3-1 در دور رفت مقابل فرهان ملارد بود و دیگر مسابقه‌ی امروز در کرج، دوئل بوتا پارس و ملی حفاری بود، آن‌هم در شرایطی که بوتا در اهواز 2-1 به برتری رسیده بود.

پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی لیگ فوتسال زنان هم بعد از شکست 2 گله در رفسنجان، امروز در خانه به دنبال کامبک و صعود به مرحله‌ی نیمه نهایی بود.

پیکان در مسابقه‌ی خانگی خود امروز کار سختی نداشت و شاگردان اردلان با برتری 6-1 با توجه به برد 8 گله در بازی رفت، در مجموع 14-1 حریف شیرازی خود را به سوی خانه بدرقه کردند و به جمع 4 تیم برتر صعود داشتند؛ نصر فردیس کرج هم امروز در خانه اجازه خودنمایی به فرهان ملارد را نداد و شاگردان فاطمه شریف با ارائه یک نمایش خوب، بردی 5 گله را در خانه جشن گرفتند تا در مجموع 8-1 حریف ملاردی را از گردونه بازی‌ها خارج کنند و به نیمه‌نهایی برسند.

جذاب‌ترین دوئل امروز، مصاف ملی‌حفاری اهواز و بوتا پارس ایرانیان (با توجه به برتری 2-1 بوتا در بازی رفت) بود؛ در بازی جذاب امروز، ملی حفاری به دنبال کامبک در کرج بود و شاگردان فروزان سلیمانی علی‌رغم برتری زودهنگام 1 گله، 2-1 از حریف خود عقب افتادند تا شانس صعودشان به نیمه‌نهایی کم‌رنگ شود اما کامبک فوق‌العاده ملی‌حفاری در نیمه‌ی دوم باعث شد تا 4 گل به سود این تیم به ثبت برسد و در نهایت مصاف امروز با نتیجه 5-3 به پایان رسید و با احتساب مسابقه‌ی دور رفت، ملی‌حفاری با نتیجه 6-4 عازم مرحله نیمه‌نهایی شد.

در آبادان هم پالایش نفت ناکام در کامبک و جبران نتیجه‌ی دور رفت بود و در یک مصاف جذاب و پرگل، مس رفسنجان توانست امروز 6-3 از سد حریف آبادانی خود بگذرد تا در مجموع، مس رفسنجان با برتری 8-3 خود را به جمع 4 تیم برتر لیگ فوتسال زنان برساند.

نتایج مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتسال زنان:

نصر فردیس کرج 5-0 فرهان ملارد (در مجموع 8-1 به سود نصر فردیس)
بوتا پارس ایرانیان 3-5 ملی‌حفاری اهواز (در مجموع 5-6 به سود ملی‌حفاری)
پالایش نفت آبادان 3-6 مس رفسنجان (در مجموع 3-8 به سود مس)
پیکان تهران 6-1 پویندگان صنعت فجر شیراز (در مجموع 14-1 به سود پیکان)

دیدگاه‌ها