کد خبر : 1814797 | 20 اسفند 1400 ساعت 17:49 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

عبدی: فقط می‌توانم بگویم که خجالت‌زده ایم

مربی تیم آلومینیوم از هواداران این تیم بخاطر باخت سنگین امروز عذرخواهی کرد.

عبدی: فقط می‌توانم بگویم که خجالت‌زده ایم

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدی که به جای رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی امروز مقابل ذوب آهن حضور پیدا کرده بود در مورد شکست سنگین تیمش گفت: از همه هواداران آلومینیوم به خاطر نتیجه ای که رقم خورد عذرخواهی می کنم. از طرف خودم، کادر فنی و بازیکنان فقط می توانم بگویم که خجالت زده ایم. به تیم ذوب آهن این برد را تبریک می گویم. آنها از شرایطی که در بازی به وجود آمد استفاده کرده و بازی را بردند.

وی افزود: متاسفانه قبل از اینکه ده نفره شویم روی یک اشتباه فردی چیزی که روی آن تاکید بسیار زیادی کرده بودیم گل خوردیم. با توجه به پرسی که ذوب آهن از یک سوم انجام می داد، تمام صحبت کادر فنی این بود که بازی نزدیک انجام ندهیم.

مربی تیم آلومینیوم در مورد نتیجه سنگین بازی تاکید کرد: بعد از ده نفره و عصبی شدن تیم ما، شرایط ویژه ای را شاهد بودیم. تیم ده نفره که عقب افتاده برای جبران جلو می آید. این باعث می شود که در ضدحملات تیم حریف صاحب موقعیت شود. به همین دلیل،موقعیت هایی را به تیم ذوب آهن دادیم.

عبدی با ابراز امیدواری نسبت به پایان این شرایط سخت برای تیمش گفت: نمی دانم باید چه چیزی بگویم ولی می دانم که تیم الان در وضعیتی است که فوتبال روی خوب خودش را به ما نشان نمی دهد. فوتبال بالا و پایین دارد و این شرایط هم تمام خواهد شد؛ تیم ما سال قبل و در نیم فصل اول این فصل عملکرد خیلی خوبی داشت. امیدوارم که این شرایط به زودی جبران شود.

دیدگاه‌ها