کد خبر : 1814917 | 21 اسفند 1400 ساعت 11:41 | 10.4K بازدید | 8 دیدگاه

بنزما: این شاید بهترین فصل من در رئال است

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، از عملکردش در این تیم در فصل جاری بسیار راضی است.

بنزما: این شاید بهترین فصل من در رئال است

به گزارش "ورزش سه"، بنزما این فصل یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید در لیگ قهرمانان و لالیگا بوده است. 
می‌توان گفت که رئالی‌ها قرار گرفتن در صدر جدول لالیگا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را تا حد زیادی مدیون درخشش این مهاجم فرانسوی در نوک خط حمله هستند. 
او با هت تریک برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم در سانتیاگو برنابئو ناجی تیمش شد تا آنها را راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان کند. این بازیکن با سه گلی که به ثمر رساند جای آلفردو دی استفانو را در جایگاه سوم برترین گلزنان تاریخ رئال گرفت و از 66 گل زده رائول در لیگ قهرمانان نیز عبور کرد. 

 

1697463


بنزما در گفتگو با مارکا درباره دیدار با پی اس جی اظهار داشت:« من نمی‌دانم که آیا این یکی از بهترین بازی‌ها من برای رئال مادرید بود یا نه. فکر می‌کنم فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول یکی از بهترین بازی‌های من با پیراهن رئال بوده است.»
این مهاجم فرانسوی با اشاره به شرایط خوبی که در این فصل در ترکیب رئال داشته گفت:« این بازی بسیار بزرگی بود و نه فقط برای من، بلکه برای همه همینطور بود. این فصل شاید بهترین فصل من در رئال باشد. من همیشه می‌خواهم هر سال بهتر از سال قبل باشم.»
او با تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش در دیدار برابر پی اس جی اضافه کرد:« این شبی فراموش نشدنی بود و این به خاطر جو ورزشگاه، گل‌ها و بازگشت به بازی بود. من افتخار می‌کنم که نقش مهمی داشتم اما این اتفاق به خاطر تمام تیم رخ داد، هرکسی که در زمین بود و بازیکنانی که نتوانستند به زمین بیایند. همه هم تیمی‌ها و مربیان. این شبی جادویی برای ما بود.»

دیدگاه‌ها