کد خبر : 1815055 | 21 اسفند 1400 ساعت 22:48 | 165.4K بازدید | 29 دیدگاه

هت‌تریک ستاره پرتغالی؛

شب درخشان رونالدو؛ بهترین گلزن تاریخ فوتبال! (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد سه بار موفق به باز کردن دروازه تاتنهام شد.

شب درخشان رونالدو؛ بهترین گلزن تاریخ فوتبال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سال 2022 اصلا برای کریستیانو رونالدو خوب پیش نرفته و این ستاره گلزن تنها یک بار و در دیدار مقابل برایتون موفق به گلزنی شده بود. هفته گذشته و در شرایطی که به نظر می‌رسید کریستیانو رونالدو دچار مصدومیت لگن شده، او دیدار حساس تیمش برابر منچسترسیتی را از دست داد و با سفر غیرمنتظره به لیسبون، حتی تمایلی به تماشای دربی منچستر از نزدیک نیز نشان نداد.

اما کریستیانو رونالدو امروز و بعد از غیبت برابر سیتی، در مسابقه مقابل اسپرز در ترکیب ثابت قرار گرفته و از همان ابتدا با انگیزه فراوان در زمین حاضر شد. بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در نهایت این ستاره پرتغالی موفق شد روند ناکامی خود را تمام کرده و گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 12 کریستیانو رونالدو پشت محوطه تاتنهام صاحب فرصت شده و با یک ضربه غیرقابل مهار و تماشایی به گوشه دروازه، هوگو لوریس را مغلوب کرده و موفق شد به زیبایی گل اول تیمش را وارد دروازه اسپرز کند.

ستاره پرتغالی بعد از باز کردن دروازه تاتنهام با تمام وجود فریاد زده و به سمت هواداران رفت تا نشان دهد فشار فراوانی را در روزهای اخیر تجربه کرده است. کریستیانو رونالدو که پیش از این 11 بار در لباس یونایتد موفق به گلزنی برابر اسپرز شده بود، امشب نیز این سنت را ادامه داده و ترک عادت نکرد. 

1698091
1698093
1698090
1698094
1698092

تاتنهام توسط هری کین از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و دوباره نوبت درخشش رونالدو فرا رسید. ارسال زمینی جیدون سانچو در دهانه دروازه به او رسید و ستاره پرتغالی با ضربه‌ای دقیق توانست گل دوم را وارد دروازه هوگو لوریس کرده و تیمش را پیروز راهی رختکن کند. اما در نیمه دوم  هری مگوایر دروازه یونایتد را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. اما در دقیقه 78 رونالدو این بار با ضربه سر دروازه هوگو لوریس را باز کرده و شب درخشان خود را تکمیل کرد.

تاتنهام به سومین تیمی تبدیل شد که در حداقل هفت بازی متوالی در دوران حرفه‌ای باشگاهی رونالدو مغلوب او شده است. این اتفاق در گذشته برای ختافه (هشت بار) و یوونتوس (هفت بار) رخ داده بود. با این هت تریک، کریستیانو رونالدو به رکورد 807 گل رسیده و با عبور از رکورد جوزف بیکان، رکورددار گلزنی در تاریخ مسابقات رسمی فوتبال شد. کریستیانو رونالدو تعداد هت‌تریک‌های خود در دوران حرفه‌ایش را به عدد 59 در رده ملی و باشگاهی رساند. همچنین رونالدو در هر 13 سال اخیر حداقل یک بار موفق به ثبت هت‌تریک شده است.

1698123

در آستانه دیدار حساس مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان، بازگشت کریستیانو رونالدو به روزهای اوج بهترین خبر برای رالف رانگنیک و منچستریونایتد است. سال 2022 تا به حال برای این بازیکن محبوب چندان خوب نبوده، اما لیگ قهرمانان و رقابت‌های پلی‌آف جام جهانی در پیش است و هر تیمی برای کسب موفقیت به یک کریستیانو رونالدوی آماده نیاز دارد.

دیدگاه‌ها