کد خبر : 1815275 | 23 اسفند 1400 ساعت 12:09 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی: ممنون از هم‌تیمی‌هایم که غر نمی‌زنند

بازیکن جوان ذوب آهن در دیدار با آلومینیوم نیم ساعت به زمین آمد و به قول فوتبالی ها همه کار کرد.

اسلامی: ممنون از هم‌تیمی‌هایم که غر نمی‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی وینگر ۲۰ ساله ذوب آهن که ۱۲ بار برای این تیم به میدان رفته یکی از ستاره‌های تیمش در دیدار با آلومینیوم اراک بود، او در ابتدا خودش را معرفی کرد و به خبرنگار ما گفت: من اول فصل از امیدها سر تمرین بزرگسالان حاضر شدم آقای تارتار از من خوشش آمد و با تیم به اردوی تهران رفتم و رسماً به بزرگسالان دعوت شدم.

او در مورد اعتماد مهدی تارتار به جوان ها ادامه داد: در تیم‌ ما بازیکنان از من هم جوان تر داریم ولی تا الان بازی نکردند که انشالله در آینده آنها هم بازی می کنند. آقای تارتار علاوه بر اینکه به جوان‌ها خیلی بها می‌دهد کلی انرژی نیز به آنها منتقل می‌کند، به آنها اعتقاد دارد و میدان می دهد.

این بازیکن که در دیدار با آلومینیوم اراک یک گل زد و یک پنالتی هم برای تیمش در طول نیم ساعتی که در زمین بود گرفت عنوان کرد: پنالتی به نظرم داخل بود حتی می‌توانستم ادامه بدهم و توپ را رد کرده بودم ولی بازیکن حریف من را متوقف کرد. جا دارد از آقای تارتار که به من اعتماد کرد تشکر کنم. همچنین از تمام بازیکنان که هوایم را داشتند، به من پاس دادند و حمایتم کردند و اصلا به من غر نمی‌زدند و همینطور از باشگاه تشکر می‌کنم.

 

1698502

 

اسلامی در مورد تک رقمی شدن رتبه ذوب آهن بعد از برد مقابل آلومینیوم عنوان کرد: در دو بازی قبلی خوب بودیم. مقابل سپاهان هم نمایش قابل قبولی ارائه دادیم. این بازی بهتر از سایر بازی‌ها بود. خدا را شکر تک رقمی شدیم.

بازیکن ذوب آهن در مورد دیدار پیش‌رو نظرش را اینگونه بیان کرد: مس رفسنجان انصافاً تیم خوبی است و ما تلاشمان را می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در مورد تجربه بازی کنار بزرگ تر های ذوب آهن گفت: بزرگترهای ذوب آهن خیلی کمکم کردند، حتی بچه‌هایی که یکی، دو سال از من بزرگتر هستند هم هوایم را دارند؛ کادر فنی هم خیلی کمک کرد. جو خیلی خوبی برقرار است و همه حمایتم کردند.

اسلامی در پایان گفت: من یک تشکر هم از باشگاه می‌کنم که حامی من بوده، همچنین آقای تارتار  و کادرش که از من حمایت کردند. انشاالله که بتوانم جواب محبت همه را با بازی خوب در زمین بدهم تا همگی شاهد موفقیت های ذوب‌آهن باشیم.

دیدگاه‌ها