کد خبر : 1815419 | 24 اسفند 1400 ساعت 12:26 | 23.8K بازدید | 8 دیدگاه

رکوردشکنی کریم؛ بنزما بهترین گلزن تاریخ فوتبال فرانسه

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، شب گذشته رکورد جدیدی را از آن خود کرد.

رکوردشکنی کریم؛ بنزما بهترین گلزن تاریخ فوتبال فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف مایورکا رفت و با نتیجه 0-3 به پیروزی رسید. 
بنزما موفق شد در این بازی دو گل به ثمر برساند تا روند موفقیت آمیزش در یک هفته اخیر را تکمیل کرده باشد. این بازیکن چهارشنبه گذشته در دیدار برابر پاری سن ژرمن هت تریک کرد تا با درخشش خود زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. 
این ستاره فرانسوی با دو گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند موفق شد از رکورد قدیمی 411 گل زده تیری آنری، ستاره سابق آرسنال و بارسلونا، عبور کند. 

 

1698638


او پیش از این در بازی برابر پی اس جی با این رکورد برابر شده بود و در بازی برابر مایورکا رکورد گل‌های زده خود را به 413 گل رساند تا به تنهایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال فرانسه شناخته شود. 
بنزما در 34 سالگی هیچ نشانی از کاهش روند رو به رشد خود با بالا رفتن سنش ندارد و این احتمال وجود دارد که فاصله‌اش با آنری در رده دوم را بیش از پیش افزایش دهد. 
هرچند این بازیکن در بازی شب گذشته دچار مصدومیت شد و به گفته کارلو آنچلوتی شرایطش برای حضور در دیدار برابر بارسلونا که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد تا دو روز آینده مشخص می‌شود. 
رئال مادرید با سه امتیازی که در بازی شب گذشته به دست آورد جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا محکم کرد و اختلاف امتیازش با سویا در رده دوم را به 10 امتیاز رساند.

دیدگاه‌ها