کد خبر : 1815454 | 24 اسفند 1400 ساعت 16:12 | 22.9K بازدید | 11 دیدگاه

از عملکردم رضایت دارم؛

هاورتز: لازم باشد هزینه سفر هم خواهم داد!

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی مدعی شد در حال حاضر تمام تمرکز بازیکنان موفقیت در ترکیب این تیم است.

هاورتز: لازم باشد هزینه سفر هم خواهم داد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از تحریم های دولت بریتانیا علیه رومن آبراموویچ شرایط دشواری را سپری می کند و هر روز اخبار متفاوتی در مورد این باشگاه مخابره می شود. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لیل در لیگ قهرمانان، کای هاورتز تاکید کرد هدف بازیکنان چلسی خوشحال کردن هواداران در این اوضاع دشوار است.

کای هاورتز گفت: "من در حال حاضر در شرایط مناسبی بوده و در بازی های گذشته نمایش خوبی ارائه دادم. از عملکردم در چند بازی اخیر رضایت دارم و البته به عنوان یک بازیکن باید همیشه تشنه موفقیت باشید. امیدوارم بتوانم با ثبات بیشتری بازی کنم و بتوانم به همین روند ادامه دهم. ما همه بازیکنان حرفه ای هستیم. همه می دانند که در حال حاضر شرایط عجیبی برای همه در باشگاه وجود دارد. 

1698341

اما ما بازیکن هستیم و باید فقط روی بازی کردن در زمین فوتبال تمرکز کنیم. من فکر می کنم این بهترین کاری است که می توانیم انجام دهیم. موارد دیگر مربوط به بازیکنان نیست و من نمی توانم زیاد در مورد آن مسئل صحبت کنم. تمام تمرکز ما روی بازی های پیش روی چلسی بوده و این برای ما در حال حاضر مهم ترین هدف است.

فکر می کنم همه می دانند که تمرکز در این شرایط کار آسانی نیست. چنین شرایطی در گذشته در چلسی رخ نداده بود و این اوضاع کمی عجیب است. همانطور که گفتم ما حرفه ای هستیم و گاهی اوقات ممکن است چنین شرایطی رخ دهد. فکر می‌کنم بهترین کاری که در حال حاضر می‌توانیم انجام دهیم این است که فوتبال خوبی ارائه داده و سعی کنیم در این شرایط روی لب هواداران لبخند بیاوریم. 

شایعه پرداخت هزینه سفر توسط خود بازیکنان چلسی؟ لازم باشد من این رقم را پرداخت خواهم کرد و مشکلی نیست. در حال حاضر برگزاری مسابقات مهم ترین هدف است. فکر می‌کنم در حال حاضر نسبت به اینکه ما مجبور شویم با اتوبوس یا هواپیما برای یک بازی خارج از خانه به سفر برویم، لحظات سخت‌تری در دنیا وجود دارد. من این هزینه را پرداخت می کنم و مشکلی نیست."

دیدگاه‌ها