کد خبر : 1815523 | 25 اسفند 1400 ساعت 09:19 | 31.1K بازدید | 20 دیدگاه

حمله رانگنیک به سیمئونه: تاکتیک اتلتیکو ضد فوتبال بود

رالف رانگینک، سرمربی منچستریونایتد، پس از حذف از لیگ قهرمانان از تاکتیک اتلتیکو مادرید و تصمیمات داوری انتقاد کرد.

حمله رانگنیک به سیمئونه: تاکتیک اتلتیکو ضد فوتبال بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا را در اولدترافورد برابر اتلتیکو مادرید برگزار کرد و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
بازی رفت که به میزبانی این باشگاه اسپانیایی برگزار شده بود با تساوی 1-1 به پایان رسید تا کار شیاطین سرخ در این فصل لیگ قهرمانان به پایان برسد و شاگردان دیه‌گو سیمئونه راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. 
رانگینک پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«من فکر می‌کنم ما در نیمه اول خوب بازی کردیم. تمام برنامه‌هایمان را انجام دادیم. تنها کاری که نتوانستیم، این بود که آن انرژی را به گل تبدیل کنیم. تنها کاری که نباید برابر اتلتیکو انجام می‌دادیم این بود که گل اول را دریافت کنیم.»

 

1691019


او با انتقاد از تصمیم داور در عدم اعلام خطای روی الانگا پیش از به ثمر رسیدن گل اتلتیکو اظهار داشت:« من فکر نمی‌کنم که ما باید با یک گل از حریف عقب می‌افتادیم. از نظر من آن صحنه روی الانگا خطا بود. این تنها لحظه واقعا خطرناک بازی بود، البته به جز گل آفسایدی که آنها توانستند به ثمر برسانند.»
سرمربی موقت یونایتد با انتقاد از تاکتیک تیم حریف اضافه کرد:« فکر نمی‌کنم در نیمه دوم بازی بیشتر از دو دقیقه بدون این که کسی روی زمین افتاده باشد پیگیری شده باشد. تصمیمات عجیبی گرفته شد که نمی‌دانم تاثیرگذار بودند یا نه. بازی تمام مدت قطع شد در حالی که یکی از بازیکنان اتلتیکو روی زمین دراز کشیده بود. داور هم فریب این اقدامات ضد فوتبال و برای هدر دادن وقت را خورد و اعلام تنها چهار دقیقه برای وقت تلف شده واقعا مسخره بود.»

دیدگاه‌ها