کد خبر : 1815541 | 25 اسفند 1400 ساعت 10:44 | 11.7K بازدید | 3 دیدگاه

قلعه نویی: ما 7 امتیاز نه؛ 20 امتیاز از دست دادیم

امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر می گوید تیمش دراین فصل از رقابت ها 7 امتیاز نه بلکه 20 امتیاز را به خاطر مشکلات روحی و روانی ناشی از این رای و اشتباهات داوری ازدست داده است.

قلعه نویی: ما 7 امتیاز نه؛ 20 امتیاز از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی پیرامون اعتراضاتی که به بیژن حیدری داور بازی با استقلال داشت؛ در برنامه سلام صبح بخیر گفت: قشر داوری قشر مظلوم ورزش کشور و فوتبال است. آنها با کمترین دستمزد و کمترین امکانات در حال قضاوت بازی های لیگ برتر هستند. تنها عشق به داوری است که آنها را نگه داشته است. از سویی اشتباهات داوری به خاطر خطای انسانی است. متاسفانه کمک داور ویدیویی نداریم تا مانع از این اشتباهات شود و به عقیده من همه این اشتباهات سهوی است. دکتر بیژن حیدری به خاطر یک بازی و یک تیم آبروی خود را نمی ببرد. به عقیده من این چند داور می توانند فغانی های جدید فوتبال ایران شوند.

بعد از اعلام مجری برنامه مبنی بر اینکه برخی از کارشناسان داوری گفته اند که پنالتی استقلال در بازی با گل گهر درست بوده است امیر قلعه نویی در پاسخ گفت: کسی که آنتن زنده را در دست دارد باید خدا را در نظر بگیرد و عدالت محور باشد. در برنامه کارشناسی داوری مشخص شد خطای هند رخ نداده است. شاید توپ به دست برخورد کرده باشد اما خطای هند نبوده است. قانون، خطای هند را برای مهاجم و مدافع به شکل متفاوت تعریف می کند. در محوطه جریمه مهاجم هر شکلی توپ را با دست لمس کند داور خطای هند می گیرد اما این قانون در مورد مدافع وجود ندارد. ما بالاتر از عسگری – رود نیل – خسروی و ... که نداریم. همه این ها گفتند که پنالتی نبوده است. گاهی در فوتبال اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد. در بازی با نساجی خطای پنالتی به سود ما رخ داد و کمک اول به صحنه نزدیک بود اما پرچم نزد و زمانی که به او گفتیم که چرا پرچم نزدی گفت داور به صحنه نزدیک تر بود. در بازی با فولاد هم یک اتفاق عجیب را شاهد بودیم. کرنر روی دروازه ما بود. خب در صحنه کرنر محوطه جریمه شلوغ است به این خاطر که 7 – 8 بازیکن از تیم مدافع حضور دارند و 5-6 بازیکن از تیم مهاجم. در چنین صحنه ای کمک داور از فاصله 70 متری پنالتی اعلام کرد. در بازی با پیکان پنالتی برای ما رخ داد اما کمک ندید. به هر صورت من بر این عقیده ام از گل گهر نه 7 امتیاز بلکه به خاطر مشکلات روحی و روانی ناشی از کسر 7 امتیاز و در ادامه مشکلات داوری، 20 امتیاز کسر شده است. البته باز هم می گویم داوران ما مظلوم و صادق هستند. آن‌ها در مقایسه با  دستمزدهای مربی و بازیکن، پولی نمی گیرند و همین هم سال بعد به حسابشان واریز می شود.

قلعه نویی در پایان گفت: مدیران گل گهر به دنبال نتیجه نیستند. آنها به دنبال خدمت به فوتبال هستند و نباید کاری کنیم که از ادامه خدمت به فوتبال دلسرد شوند. باور کنید در حق ما کم لطفی شده است.

دیدگاه‌ها