کد خبر : 1815559 | 25 اسفند 1400 ساعت 11:47 | 31.3K بازدید | 4 دیدگاه

اسکولز:

نمی‌دانم رانگنیک چگونه سرمربی منچستریونایتد شد!

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، از انتخاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی این باشگاه انتقاد کرد.

نمی‌دانم رانگنیک چگونه سرمربی منچستریونایتد شد!

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که بعد از نتایج ضعیف منچستر یونایتد اوله گنار سولسشر از هدایت این باشگاه برکنار شد و بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان این رالف رانگنیک بود که به طور موقت و تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت. با این حال مرد آلمانی نیز نتوانست اوضاع یونایتد را تغییر دهد و بعد از حذف دیشب این تیم از لیگ قهرمانان اروپا حالا انتقادات از او به اوج خود رسیده است.

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، یکی از آنهایی بوده که به شدت نسبت به انتخاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی باشگاه انتقاد کرده است. او بعد از شکست شب گذشته شیاطین سرخ برابر اتلتیکو مادرید گفت: "چگونه رانگنیک به عنوان سرمربی این باشگاه انتخاب شد؟ من نمی دانم. انتخاب یک مربی مناسب برای تیم مسئله بزرگی است. استعدادهای واقعی زیادی در این تیم وجود دارند.

1698825

اولین کاری که این باشگاه باید انجام دهد تا دوباره به قهرمانی در لیگ نزدیک شود، داشتن یک مربی مناسب است که برای این تیم کار می کند. من نمی دانم این مرد چگونه برای سرمربیگری منچستریونایتد انتخاب شد، نه برای شش ماه، نه برای شش هفته، نه برای شش بازی."

اسکولز در ادامه گفت: "اگر من بودم به دنبال آنتونیو کونته یا توماس توخل می‌رفتم. به نظر می رسد امکان دارد که یکی از آنها در پایان فصل در دسترس باشند. آنها دو مربی درجه یک هستند که ترس را به بازیکنان وارد می کنند و برنده می شوند، که مهمترین چیز است. یونایتد، با هر یک از این مربیان، وضعیت بسیار بهتری خواهد داشت. شما به یک مربی نیاز دارید که ترس را در بازیکنان ایجاد کند، سر الکس فرگوسن چنین چیزی را داشت. آیا هیچ یک از مربیان پس از او چنین چیزی را داشته اند؟ فکر نمی کنم اینطور باشد."

دیدگاه‌ها