کد خبر : 1815572 | 25 اسفند 1400 ساعت 12:56 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

برندگان دور رفت نیمه‌نهایی و آسودگی خیال در نوروز؛

پیکان-نصر؛ فینال فوتسال زنان با مداد یادداشت شد!

دور رفت مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ فوتسال زنان ظهر امروز در رفسنجان و اهواز پیگیری شد.

پیکان-نصر؛ فینال فوتسال زنان با مداد یادداشت شد!

به گزارش "ورزش سه" بعد از مشخص شدن چهره 4 تیم صعودکننده به مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ فوتسال زنان، ظهر امروز رقابت‌های دور رفت این مرحله با حضور تیم‌های مس رفسنجان، پیکان تهران، ملی حفاری اهواز و نصر فردیس کرج دنبال شد.

نکته‌ی جالب‌توجه این‌که این 4 تیم در مرحله‌ی گروهی با یکدیگر در گروه دوم حضور داشتند و هیچ تیمی از گروه نخست نتوانست به مرحله‌ی نیمه‌نهایی صعود کند.

در رفسنجان، امروز مس به دنبال انتقام دو شکست مرحله‌ی گروهی از پیکان بود تا با برد آماده‌ی سفر به تهران و انجام بازی برگشت شود؛ اما شاگردان نیلوفر اردلان نمایش خوبی از خود نشان دادند و در پایان یک بازی جذاب، نفسگیر و پرموقعیت که با درخشش دروازه‌بانان دو تیم همراه بود، گلزنی فاطمه رحمتی در دقیقه 38 باعث برتری پیکان شد تا خودروسازان با اندوخته‌ای مناسب در خانه‌ی حریف آماده بازی برگشت شوند.

نصر فردیس کرج هم در دیگر بازی مرحله‌ی نیمه‌نهایی، از همان ابتدا در اهواز و در خانه ملی‌حفاری، نمایش تهاجمی خود را آغاز کرد و در روز درخشش و هت‌تریک نسترن مقیمی، شاگردان فاطمه شریف با برد پرگل 5-2 از زمین مسابقه خارج شوند تا دو قهرمان سابق لیگ فوتسال زنان دور رفت مرحله‌ی نیمه‌نهایی را با شکست مقابل دو تیم تازه‌وارد به پایان ببرند.

مسابقات دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ فوتسال زنان به میزبانی تهران و کرج، چهارشنبه 10 فروردین 1401 برگزار می‌شود.

نتایج مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ فوتسال زنان (دور رفت)

چهارشنبه 25 اسفند 1400

مس رفسنجان 0-1 پیکان تهران
ملی‌حفاری اهواز 2-5 نصر فردیس کرج

دیدگاه‌ها