کد خبر : 1815589 | 25 اسفند 1400 ساعت 14:37 | 124.1K بازدید | 53 دیدگاه

خودداری یحیی از صحبت درباره حرکت جنجالی فرهاد؛

گل‌محمدی: قرار نیست بی‌محابا و بی احتیاط حمله کنیم

احتیاط در بازی‌های دربی امری ناخواسته است چون بازی حساسیت زیادی دارد و هر دو تیم می‌خواهند نبازند اما شرایط جدول طوری است که تیم ما احتیاج زیادی به برد دارد.

گل‌محمدی: قرار نیست بی‌محابا و بی احتیاط حمله کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در حالی وارد دربی ۹۸ می‌شود که با توجه به اختلاف شش امتیازی بین این تیم و استقلال در صدر جدول، سه امتیاز این دیدار اهمیت زیادی برای سرخپوشان در مسیر قهرمانی دارد. در نشست خبری سرمربی پرسپولیس که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، گل‌محمدی بدون اینکه قصد داشته باشد موضوعی را داغ کند با آرامش به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد و از استراتژی تیمش برای دربی رونمایی کرد. چیزی که از‌ پرسپولیس بنا بر صحبت های گل‌محمدی انتظار می‌رود انجام یک بازی عاقلانه مقابل استقلال است؛ آنها فردا به سیم آخر نمی‌زنند.
 

* در روزهای پایانی سال به فکر یکدیگر باشیم
سرمربی در ابتدای صحبت هایش گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم جا دارد اینجا از تمام هموطنان عزیز بخواهم که در روزهای آخر سال به فکر دیگران باشند. شرایط اقتصادی واقعا شرایط سختی برای خیلی هاست و باید سعی کنیم شرایط زندگی را برای یکدیگر راحت تر و بهتر کنیم. امیدوارم که کارهای خیر را در این روزها از یاد نبریم و انشاالله در نهایت شرایطی برای مردم عزیز کشورمان پیش بیاید که هیچوقت در شرایط سختی نباشند و همه در رفاه و آرامش کامل باشند.

* هر تیمی تمرکز بهتری داشته باشد موفق است
گل‌محمدی سپس در خصوص بازی فردا عنوان کرد: بازی دربی است و نمی‌توانیم بگوییم حساسیتی ندارد. همیشه دربی برای مردم ما خیلی جذاب و دیدنی بوده و با حس و حال و احساسات زیادی همراه بوده است. شرایط دربی به صورتی است که هر تیمی تمرکز خوبی هم در کار هجومی و هم در کار دفاعی داشته باشد، می‌تواند موفق باشد باشد.

* اولین هدف ما کسب سه امتیاز است
او ادامه داد: ما تمرینات خوبی داشته‌ایم و سعی کردیم هم ریکاوری خوبی داشته باشیم و هم‌ تمرینات تاکتیکی خوب که مهم ترین جلسه آن امروز است. امیدواریم که با توجه به انگیزه زیادی که برای پیروزی در این بازی داریم، بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. درست است از لحاظ جدولی تیم ما بیشتر به پیروزی احتیاج دارد ولی این تلاش برای برد باید همراه با تمرکز کامل باشد و باید بتوانیم که کنترل روحی و روانی خوبی در بازی داشته باشیم. من با توجه به شرایط دو تیم فکر می‌کنم که در نهایت بازی خوبی را از دو طرف شاهد خواهیم بود. استقلال هم نشان داده امروز یک تیم خوبی است و همیشه استقلال، یک رقیب سنتی خوب و یک تیم قابل احترام برای من بوده است؛ امیدوارم در نهایت عملکرد خوبی داشته باشیم و انشاالله همراه با پیروزی باشد‌. قطعا کسب پیروزی اولین هدف تیم پرسپولیس خواهد بود.

1698927

 

* وضعیت عیسی تغییری نکرده و باید مدیریت کند
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت عیسی آل‌کثیر برای این بازی گفت: وضعیت عیسی از قبل همینطور بوده و تغییری نکرده است. برای او فقط آرزوی سلامتی دارم. باید بتواند شرایطی که برایش رخ داده را مدیریت کند و ما هم هر کمکی از دست‌مان بر بیاید برایش انجام می‌دهیم.

او در ادامه در پاسخ به اینکه آل‌کثیر با وجود گذشت دو ماه از زمان مصدومیتش هنوز جراحی نشده است گفت: این موضوع در اختیار باشگاه نیست و خودش باید تکلیفش را با خودش مشخص کند. می‌دانیم عیسی چقدر به تیم ما کمک کرد و در چه شرایطی برای تیم ما بازی کرد اما پذیرفتن اتفاقی که افتاد برایش سخت بود. به نظرم خودش باید شرایط را بپذیرد و نسبت به درمان خودش اقدامات خوبی انجام بدهد.

* باید انرژی مثبت بدهیم 
گل‌محمدی در مورد عملکرد دروازه‌بان های پرسپولیس در لیگ بیست و یکم گفت: نمی‌توانیم راجع به نفرات صحبت کنیم. با نتایجی که ما گرفتیم و شکل بازی‌مان، نسبت به سال گذشته از لحاظ امتیازگیری بهتر بوده‌ایم و آمار هم این را نشان می‌دهد. همه بازیکنان واقعا برای ما ارزشمند هستند. بازیکنان ما از شروع فصل با سختی و مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌اند خیلی اذیتوشدند ولی همه با همه وجود کار و تلاش کردند و مشکلات را تحمل کردند و دلیل آن هم هواداران و پرسپولیس بوده است. کاری که باید بکنیم این است که به آنها انرژی مثبت و روحیه بدهیم و بازیکنان را با احساس خوب به زمین بفرستیم. خدا را شکر تا الان هم هواداران نشان داده‌اند چقدر با هوش هستند و هوشمندانه در شرایط حساس از تیم حمایت کرده‌اند. به نظر من مدیریت خیلی از مشکلات توسط هواداران بوده است و واقعا هوادارانی داریم که شرایط حساس را خوب درک می‌کنند و خوب عکس العمل نشان می‌دهند. ما واقعا از وجود هواداران استفاده می‌کنیم.

* ما بیشترین ضرر را از عدم حضور هواداران کردیم
وی در خصوص حضور هواداران در دربی بیان کرد: تصمیم گیری خیلی خوبی بود و من همیشه به حضور تماشاگران احترام می‌گذارم و همیشه دوست داشتم بازی ها با تماشاگر باشد. تیمی که بیش‌ترین ضرر را از بدون تماشاگر بودن بازی ها کرده، تیم پرسپولیس بوده چون پر هوادارترین تیم ایران و آسیا است و همیشه جای خالی هواداران در بازی های ما حس می‌شده است. از شانس بد من هم از وقتی آمدم فقط ۳-۴ بازی تماشاگر بوده است ولی انشاالله شرایطی فراهم شود با رعایت پروتکل بهداشتی و رسیدگی بیشتر باقی بازی ها هم با تماشاگر باشد و در شهرستان‌ها هم همین اتفاق بیفتد. در اروپا بازی‌ها را با کل ظرفیت ورزشگاه بازی ها را برگزار می‌کنند. این اتفاق مدیریت خوب می‌خواهد و لازمه آن هم این است همه رعایت کنند.
 

* پیروزی در دربی روحیه تیم را بالا می‌برد
گل‌محمدی در واکنش به اینکه این بازی می‌تواند یک گام محکم برای قهرمانی باشد گفت: این بازی به خاطر شرایط جدول حساسیت بیش از اندازه ای خواهد داشت و به برنده این بازی در ادامه خیلی کمک می‌شود و باعث می‌شود تیم هم برای قهرمانی با روحیه بهتری لیگ را ادامه بدهد ادامه بدهد.

* قرار است قبل از دربی دریافتی داشته باشیم
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پیش از دربی شارژ مالی شده‌اند توضیح داد: تا الان اتفاق خاصی رخ نداده است اما قول داده‌اند ۱۰ درصد از طلب بازیکنان را پرداخت کنند.‌ هنوز اتفاقی نیفتاده اما دیشب من با آقای درویش صحبت کردم قول دادند تا قبل از بازی پرداخت شود.

1698930

* دربی رفت هم بازی کسل کننده نبود
گل‌محمدی در واکنش به این سوال که آیا این دربی می‌تواند بر خلاف دربی رفت بازی جذابی باشد گفت: بازی رفت را حتما ببینید. ما بازی خوبی ارائه کردیم. این که بعد از بازی هجمه ای وارد کردند که دربی کسل کننده بود درست نبود. از طرف ما بازی خوبی ارائه شد اما متاسفانه زور رسانه‌ای برخی تیم‌ها زیاد است و دربی را بخاطر خوب بازی کردن تیم ها به سمتی بردند که دربی کسل کننده بود. حتما بازی را ببینید؛ ما بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم برنده باشیم. از نظر مالکیت و ایجاد موقعیت، آمار بازی نشان می‌دهد که از طرف ما بازی خوبی انجام شد؛ از لحاظ کنترل بازی، مالکیت بازی و ایجاد موقعیت هم در ضربات ایستگاهی و هم در در جریان بازی ما بازی خوبی در حد دربی انجام دادیم.

* نمی‌توانیم بی محابا حمله کنیم
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا فاصله شش امتیازی باعث خواهد شد احتیاط را کنار بگذارند گفت: بحث احتیاط در بازی‌های دربی امر ناخواسته است چون بازی حساسیت بیش از اندازه ای دارد و هر دو تیم ته دلشان می‌خواهند نبازند و این طبیعی است اما شرایط جدول طوری است که تیم ما احتیاج بیشتری به پیروزی دارد و هدف اصلی ما گرفتن سه امتیاز خواهد بود. از طرقی استقلال هم مهره‌های هجومی خوبی دارد و در فاز دفاعی هم باید عملکرد خوبی داشته باشیم. مهم است که اول گل نخوریم تا بتوانیم بازی را ببریم. من به همین دلیل گفتم که باید تمرکز داشته باشیم و هم خوب دفاع کنیم و هم خوب حمله کنیم. نمی‌توانیم بی محابا و با نفرات بالا حمله کنیم؛ تیم حریف هم انتقال به حمله خوبی دارد و خوب ضد حمله می‌زند و اگر بخواهیم اینطور به حریف موقعیت بدهیم و گل بخوریم بی احتیاطی زیاد است.


* به مصاحبه های پیشکسوتان رقیب توجهی ندارم
گل‌محمدی در واکنش به اظهارات محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال درباره حامد لک گفت: من همین الان از شما می‌شنوم و توجهی به این مسائل ندارم.
 

* نمی‌توانم قضاوتی در مورد داور دربی داشته باشم
سرمربی پرسپولیس در مورد انتخاب سید علی به عنوان داور دربی گفت: من صحبت‌های زیادی درباره این که آقای سیدعلی چطور برای دربی انتخاب شده‌اند شنیده‌ام اما توجهی به این مسائل ندارم چون نمی‌خواهم وقتی هنوز بازی انجام نشده قضاوتی درباره داور داشته باشم. بعد از بازی راحت تر و بهتر می‌توان درباره تصمیم گیری هایشان صحبت کرد. داوری که برای دربی انتخاب می‌شود قطعا توانایی ها و تجربه خوبی دارد. من نسبت به آقای سید علی الان نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم فقط آرزو دارم یک دربی بدون حاشیه و بدون اشتباهات داوری باشد. فکر می‌کنم این خواسته هر دو تیم است و انشاالله روز خوبی را به همراه تیمش داشته باشد.

* تصمیمات تحت تاثیر جو حاکم بر فوتبال گرفته می‌شوند
او در واکنش به درباره عملکرد کمیته انضباطی و چشم پوشی از تخلف فرهاد مجیدی و خروج او از محدوده فنی در بازی با گل گهر گفت: در کنفرانس وارد این بحث‌ها نشویم بهتر است. کمیته انضباطی و کمتیه داوران و دپارتمان بازی‌ها را می‌بینند و این که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و چه تصمیم گیری هایی می‌شود بستگی به جو حاکم بر فوتبال است. نمی‌توانم بیش‌تر راجع به این مسائل صحبت کنم و باید تمرکزمان روی بازی فردا باشد.

دیدگاه‌ها