کد خبر : 1815614 | 25 اسفند 1400 ساعت 17:25 | 16.2K بازدید | 5 دیدگاه

چلسی ضرر نمی کند

آبراموویچ مثل یک بچه مشتاق در زمین بازی بود

کلودیو رانیری، مربی سابق چلسی در مورد شرایط فعلی باشگاه و نیز رومن آبراموویچ صحبت کرد.

آبراموویچ مثل یک بچه مشتاق در زمین بازی بود

به گزارش "ورزش سه"، رومن ابراموویچ روزهای تلخ و سیاهی را سپری می کند. مالک روس باشگاه چلسی که پس از جنگ اوکراین از سوی دولت انگلیس تحریم و تمام دارایی های او در انگلیس و اروپا توقیف شده، دیگر مدیر باشگاه نیست و مالکیت چلسی را نیز باید واگذار کند. حق فروش نیز از او سلب شده و دولت انگلیس کار انتقال باشگاه چلسی را برعهده خواهد داشت و از این فروش هیچ مبلغی نیز به آبراموویچ تعلق نخواهد گرفت.

1698922

 

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی که بین سال های 2000 تا 2004 یعنی سال های آغازین مالکیت آبراموویچ بر چلسی، هدایت باشگاه را برعهده داشت در مورد شرایط فعلی باشگاه گفت:« فکر نمی کنم که چلسی خسارت زیادی از این انتقال ببیند. چلسی قهرمان اروپا و جهان است و قطعا یک خریدار بزرگ و خوب پیدا خواهد کرد. کسی که بتواند باشگاه را دوباره باثبات کند.

چه خوب می شد ورزش جدای از سیاست و جنگ، مستقل می ماند ولی می دانیم که چنین چیزی ممکن نیست. وقتی آبراموویچ مالک چلسی شد، پوتین رئیس جمهور روسیه بود و شرایط با الان تفاوتی فاحش داشت. جنگ کنونی مثل همه جنگ ها وحشتناک است و هر کسی را وادار به تعمق می کند. شاید بهتر باشد در لیگ برتر، قوانین در مورد مالکیت باشگا ها تغییر کرده و اصلاح شود تا شاهد موارد اینچنینی نباشیم.»

1697581

 

رانیری ادامه داد:« آبراموویچ جوان و مشتاق بود. او مانند یک بچه ای در زمین بازی بود. رومن همه جا حضوری فعال داشت. او اغلب به تماشای بازی ها می آمد و دوست داشت از مسائل تیم مطلع باشد و مرتب در حال یادگیری بود. او چلسی را خرید چون ما در آخرین روز لیگ، با شکست دادن لیورپول به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بودیم. اگر به این هدف نمی رسیدیم، شاید تاریخ آبی ها متفاوت می شد.»

دیدگاه‌ها