کد خبر : 1815662 | 26 اسفند 1400 ساعت 01:23 | 12.8K بازدید | 5 دیدگاه

لیل 1 - 2 چلسی؛ مدیریت بحران به سبک توخل

چلسی با کسب برتری 1-2 مقابل لیل راهی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

لیل 1 - 2 چلسی؛ مدیریت بحران به سبک توخل

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در مسابقه رفت با دو گل در خانه خود موفق به غلبه بر لیل شده بود، امشب در فرانسه نیز با نتیجه 1-2 به پیروزی دست یافته و با اقتدار خود را به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان رساند.

لیل بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی توپ ربایی آندره در میانه میدان فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما در ادامه ضربه بوراک ییلماز در موقعیتی خوب به تیاگو سیلوا برخورد کرد.

1699058

در ادامه جریان بازی آرام پیش رفت و اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم ایجاد نمی‌شد. اما در اواسط نیمه اول و روی خطای جورجینیو در محوطه جریمه چلسی بود که لیل صاحب یک ضربه پنالتی شد. بوراک ییلماز پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا امید برای بازگشت در اردوی لیل زنده شود.

اما چلسی برای جبران سراپا حمله شده و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول به گل تساوی دست یافت. ارسال زمینی جورجینیو در سمت راست محوطه به کریستین پولیسیچ رسید تا این ستاره آمریکایی با ضربه‌ای فنی و دقیق دروازه لیل را باز کند. در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1699057
1699056

لیل نیمه دوم را هجومی آغاز کرد؛ در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال بامبا بود که بوراک ییلماز می‌توانست گل دوم لیل را به ثمر برساند، اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 63 و روی ارسال بوراک ییلماز بود که لیل صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر ژکا به دیرک دروازه چلسی برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

اما در دقیقه 71 چلسی به گل دوم خود نیز دست یافت تا کار لیل را تمام کند. ارسال میسون مونت از سمت چپ با کنترل و ضربه دقیق سزار آسپلیوئتا از مقابل دروازه همراه شد و چلسی توانست در خانه لیل به گل دوم نیز دست پیدا کند. در ادامه چلسی به‌خوبی جریان مسابقه را اداره کرده و با همان برتری 1-2 راهی دور بعدی شد.

دیدگاه‌ها