کد خبر : 1815771 | 26 اسفند 1400 ساعت 17:20 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

زمستانِ بدون برد؛ تراکتور شبیه سال سقوط!

تراکتور این روزها شباهت زیادی به تراکتور فصل اول لیگ برتر دارد؛ تیمی که در 26 بازی تنها دو برد کسب کرد و 16 هفته طعم پیروزی را نچشید.

زمستانِ بدون برد؛ تراکتور شبیه سال سقوط!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور آخرین بازی خانگی خود در سال 1400 را با شکست مقابل فولاد پشت سر گذاشت. این تیم آخرین بازی سال را امروز در اراک مقابل آلومینیوم برگزار کرد؛ تیمی که مثل سرخ پوشان، مدت زیادی از آخرین پیروزی اش می گذشت.

سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در حالی پای به این دیدار گذاشتند که آخرین پیروزی آنها به روزهای پایانی پاییز و هفته دهم (مقابل نفت مسجد سلیمان) مربوط می شد. آنها بعد از 12 هفته ناکامی در کسب برد به دنبال شکست دادن آلومینیوم بودند اما با شکست یک بر صفر زمین بازی را ترک کردند.

در روزی که دروازه بان آلومینیوم عملکرد خوبی داشت و پنالتی نریمان جهان را مهار کرد، تراکتور متحمل دوازدهمین باخت این فصل شد تا با 17 امتیاز و رتبه سیزدهم راهی تعطیلات شود. طلسم نبردن های این تیم هم دوباره تمدید شد و به عدد 13 رسید تا هیچ بردی در زمستان 1400 برای تک نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر ثبت نشود.

شرایط فعلی تراکتور و آمارهای منفی مربوط به این تیم، شباهت زیادی به شرایط فصل اول لیگ برتر دارد؛ جایی که این تیم در لیگ 14 تیمی فوتبال ایران تنها موفق به کسب دو برد در 26 بازی شد و در پایان به عنوان تیم آخر راهی دسته یک شد. بعد از بازگشت به لیگ برتر تراکتور هیچ گاه چنین شرایطی را تجربه نکرده بود ولی اینک فاصله چندانی با رکورد 16 بازی بدون برد آن فصل خود ندارد.

دیدگاه‌ها