کد خبر : 1815777 | 26 اسفند 1400 ساعت 17:49 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

از شکست ناراحتیم چون مستحقش نبودیم‌

ساغلام: کار را برای خودمان سخت‌تر کردیم

سرمربی تراکتور معتقد است که تیمش در بازی امروز مستحق باخت نبود.

ساغلام: کار را برای خودمان سخت‌تر کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که هفته گذشته مغلوب میهمان خود فولاد شده بود امروز با یک گل از آلومینیوم در اراک شکست خورد. ارطغرول ساغلام، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی بیشتر در میانه های میدان جریان داشت و سعی ما این بود که با توجه به بالا بازی کردن تیم حریف، ساختار دفاعی مان را در این منطقه چیده و با توپگیری برای خودمان ایجاد موقعیت کنیم.

او در ادامه افزود: در نیمه اول به جز دو ضربه ایستگاهی موقعیت دیگری به آلومینیوم ندادیم و نیمه دوم را هم بهتر شروع کردیم و موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. صاحب یک پنالتی هم شدیم که آن را از دست دادیم.

سرمربی تراکتور با اشاره به از دست دادن دو پنالتی در سه بازی اخیر گفت: مثل بازی با شهرخودرو اگر این توپ گل می شد بازی به نفع ما عوض می شد و می توانستیم بازی را راحت تر دنبال کنیم. بعد از این صحنه و روی یک شلوغی در محوطه جریمه گل خوردیم. روی هم رفته مستحق باخت نبودیم و این موضوع موجب ناراحتی ما شده است.

ساغلام در مورد شرایط سخت تیمش در لیگ برتر تاکید کرد: کار سختی در پیش داریم و من در رختکن این را به بچه ها گفتم. بعد از تعطیلات نوروز تمرینات را بلافاصله شروع می کنیم و بازیکنان باید با تمام وجود کار کنند. متاسفانه خودمان کار را سخت تر کردیم ولی از صمیم قلب می گویم که با کمک خدا از پس این کار بر می آییم و تراکتور را از شرایط سخت فعلی خارج می کنیم. به تیم حریف هم بابت پیروزی امروز تبریک می گویم.

دیدگاه‌ها