کد خبر : 1815797 | 26 اسفند 1400 ساعت 19:55 | 3K بازدید | 2 دیدگاه

نکونام: سال سختی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است بی دقتی بازیکنانش در به ثمر رساندن موقعیت‌ها، سبب شده تا بازی برای تیمش در نیمه دوم سخت شود.

نکونام: سال سختی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان که تیمش در مصاف با فجرشهید سپاسی موفق شد با ارائه یک بازی برتر این تیم را با یک گل شکست دهد، در نشست خبری اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد:« این برد را به بازیکنان و مجموعه فولاد خوزستان تبریک می‌گویم. آخرین بازی سال همیشه سخت است؛ به خاطر اینکه بازیکنان فکر تعطیلات و استراحت هستند. بازی می‌توانست سخت باشد، اما خدا را شکر امروز بچه‌ها تمرکز داشتند.با برنامه بازی کردیم. کاری که می‌خواستیم را انجام دادیم و به گل هم رسیدیم. زودتر هم می‌توانستیم به گل برسیم. موقعیت‌های خوبی را مخصوصا در نیمه اول خلق کردیم و اصلا فجر به دروازه تیم ما نزدیک نشد.
او در مورد جریان بازی در نیمه دوم اضافه کرد: به هر حال تیمی که پایین جدول در خطر است، انتحاری بازی می‌کند. تغییر تاکتیک دادند و تهاجمی وارد زمین شدند. به مهرزاد معدنچی تبریک می‌گویم. در این دو هفته‌ای که ما بازی های این تیم را دیدیم، تیمشان خیلی خوب بازی کرد. دونده؛ پرتلاش و جنگنده ولی ما سازمان و نظم دفاعی داشتیم و توانستیم کنترل کنیم. 
بخش بعدی صحبت‌های جواد نکونام اشاره به صحنه گل فجرسپاسی بود که در موقعیت آفساید به ثمر رسید. او در این مورد حرف‌هایش را اینطور از سر گرفت:یک موقعیت فقط داشتند. روی شروع مجدد می‌توانستیم بازی را دو هیچ کنیم، اما بی دقتی کردیم و بازی در نیمه دوم سخت شد. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. چون بازی مقابل تیم هایی که برای بقا تلاش می‌کنند، بازی های سخت و سنگینی هستند. 
سرمربی فولا خوزستان در پایان گفت: خسته نباشید به بازیکنان، هواداران، به کل مجموعه فولاد خوزستان. سال سختی بود. با تمام این سختی ها توانستیم موفق باشیم. باشگاه فولاد باشگاه بزرگی است و لیاقت و اعتبارش بالاتر از صحبت‌هایی که من انجام می‎دهم. دوست دارم همیشه فولاد جایگاه بالایی داشته باشد تا در فوتبال با توجه به امکانات و شخصیتی که دارد، همیشه بهترین جایگاه را در فوتبال ایران داشته باشد.

ویدئو: 248459

دیدگاه‌ها