کد خبر : 1815802 | 26 اسفند 1400 ساعت 20:18 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم به مردم مسجدسلیمان عیدی بدهیم

فکری: شرمنده خانواده بازیکنانم هستم

سرمربی نفت مسجدسلیمان از روند تیمش در هفته‌های اخیر رضایت دارد و امیدوار است ۱۴۰۰ را به‌خوبی تمام کنند.

فکری: شرمنده خانواده بازیکنانم هستم

به گزارش ورزش سه، محمود فکری در کنفرانس خبری قبل از دیدار با هوادار تهران در جمع خبرنگاران گفت: قبل از شروع صحبت‌هایم سال جدید را به تمام هموطنان پیشاپیش تبریک می‌گویم. امیدوارم سال بسیار خوب، پر خیر و برکت، همراه با سلامتی داشته باشیم، برای همه مردم ایران آرزوی عاقبت بخیری می کنم. در مورد بازی فردا باید بگویم هوادار تیم خیلی خوبی است و در نیم فصل دوم شرایط خیلی بهتری پیدا کرد، با توجه به شناختی که از دکتر ایمان میری، مالک شرکت های وب و تیم هوادار دارم، جا دارد از آن ها بابت حمایت هایی که در شروع فصل از یک مربی جوان داشتند؛ تشکر کنیم که اجازه ندادند یک نیرو جوان بسوزد و در نیم فصل دوم، نتایج خیلی خوبی کسب کرد. جای تقدیر و تشکر از چنین مدیرانی با این طرز تفکر وجود دارد.
او در مورد شرایط نفت مسجد سلیمان ادامه داد: در هفته های اخیر بازی های بسیار خوبی ارائه دادیم و شکل بهتری پیدا کردیم. در دو بازی ما توانستیم امتیاز بگیریم و در بازی با پرسپولیس هم می توانستیم این کار را انجام بدهیم ولی متاسفانه بعضی مواقع نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و به گل برسیم ولی جا دارد از تک تک بازیکنان که با غیرت و با تمام وجود کار می‌کنند؛ تشکر کنم.
سرمربی نفت در مورد شرایط مالی این تیم عنوان کرد: در فضای فعلی کشور ایران، شاید کم درآمدترین مردان ایرانی دست زن و بچه‌شان را می‌گیرند و برای خرید سال جدید می‌روند. اما ما شرمنده بازیکنان‌مان و همچنین خانواده آنها شدیم که ریالی بابت شب عیدپول نگرفتند. جا دارد از تک تکشان بابت صبوری‌ای که دارند و حمایتی که می کنند؛ تشکر کنم.
فکری یادآور شد: امیدوار هستم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم و از فضایی که در سال ۱۴۰۰ برای نفت مسجدسلیمان پیش آمد؛ خارج شویم و سال جدید را به گونه ای بهتر  شروع کنیم. مجدداً از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم و امیدوار هستم فردا روز خوبی برایشان باشد؛ آنها با تمام غیرتشان برای خوشحالی مردم مسجدسلیمان تلاش می‌کنند. انشالله یک عیدی خوب به مردم مسجدسلیمان بدهند.

دیدگاه‌ها