کد خبر : 1815874 | 27 اسفند 1400 ساعت 11:55 | 30.9K بازدید | 4 دیدگاه

مدافعان استقلال باید کمتر خطا بدهند؛

بیاتی‌نیا: ضربه سر ژستد استثنایی بود

مهاجم سابق فوتبال ایران معتقد است که در دربی، هر دو تیم با یک بازی رفت و برگشت تهاجمی و زیبا هواداران را راضی کردند.

بیاتی‌نیا: ضربه سر ژستد استثنایی بود

به گزارش "ورزش سه"،  محسن بیاتی‌نیا با بیان اینکه از ابتدای بازی دربی، پرسپولیسی‌ها موفق شدند تفکرات تاکتیکی مربیان‌شان را به خوبی در زمین پیاده کنند، گفت: بازیکنان استقلال در محوطه جریمه با یکدیگر به خوبی ارتباط برقرار نمی‌کردند و همین مساله موجب شده بود تا نتوانند آنطور  که باید از فرصت‌های به دست آمده در نیمه اول استفاده کنند.

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه مدافعان استقلال بی‌جهت به حریفان در پشت محوطه جریمه خطا می‌دهند، گفت:بله درست است؛ بازیکنان استقلال در بازی‌های گذشته هم همین مشکل را داشتند و بهتر هست که مدافعان این تیم تمرکز بیشتری در منطقه D خط دفاع داشته باشند. همه تیم‌ها دنبال این هستند که بتوانند در این منطقه از تیم حریف خطا بگیرند و موفق به گلزنی شوند.

او با اشاره به اینکه هنوز قهرمانی برای استقلال مسجل نشده است، گفت:به‌طور حتم خود آقای مجیدی هم این نکته را می‌داند؛ یک روز استقلال چند گل می‌زد، بعد بازی‌ها را با یک گل برد و الان یک گل عقب افتاد و مجبور به جبران شد. شاید اگر فرهاد مجیدی کمی با آرامش بیشتری در کنار زمین باشد، بتواند این آرامش به بازیکنانش هم هدیه دهد. این اتفاق در ادامه لیگ خیلی به استقلال کمک خواهد کرد چون صدر نشینی استرس زیادی دارد، کسانی که در تعقیب آنها هستند با فراغ بال بیشتری خودشان را به کورس می‌رسانند و هر لغزشی می‌تواند برای استقلال مشکل‌ساز شود.

استقلال در دیدار دربی به وریا غفوری و ارسلان مطهری از ابتدای بازی میدان داد و شاید این حضور بیشتر روی فشار هواداران و مطبوعات بوده است، اما بیاتی‌نیا معتقد است مربیان مخصوصا برای ۱۵ دقیقه بازی برنامه‌ریزی ویژه ای دارند، او اضافه کرد:من اینطور به ترکیب استقلال نگاه نمی‌کنم، چون مربیان معمولا برای هر بازی مخصوصا دیدار دربی برنامه ویژه‌ای دارند و بعضی از بازیکنان را برای موقعی که بازی گره می‌خورد، می‌گذارند. فرهاد مجیدی هم خیلی به موقع و انتحاری تعویض‌هایش را انجام داد که در نهایت به گل تساوی استقلال انجامید. خودم مهاجم بودم و می‌گویم کاری که ژستد کرد، اوج هنر یک مهاجم بود که آنطور  روی سر همه پرید و ضربه سر را زد.

دیدگاه‌ها