کد خبر : 1815898 | 27 اسفند 1400 ساعت 13:31 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

گولسیانی در لیگ برتر صدتایی شد

مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان در مصاف با گل‌گهر صدمین بازی خود را در لیگ برتر تجربه کرد.

گولسیانی در لیگ برتر صدتایی شد

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع بلندقامت که توانسته عملکرد قابل قبولی در لیگ برتر ایران داشته باشد، در لیگ هفدهم یکی از خریدهای امیرقلعه‌نویی برای تقویت سبزپوشان اصفهانی بود و سپس وقتی این مربی از اردوی سبزپوشان جدا شد و به سپاهان پیوست، گئورگی گولسیانی به نساجی مازندران رفت و فصل خوبی را در این تیم پشت سر گذاشت.
یکسال بعد در شرایطی که امیرقلعه نویی به دنبال تقویت قلب خط دفاعی سپاهان پس از جدایی سیاوش یزدانی و پیوستنش به استقلال بود، بار دیگر سراغ گولسیانی رفت و او از ابتدای لیگ نوزدهم بار دیگر شاگرد این مربی شد. در پایان لیگ بیستم قلعه نویی به سیرجان رفت ولی گولسیانی برای دومین فصل متوالی در حال کار کردن با محرم نویدکیا است.
گولسیانی 30 ساله که از دینامو به فوتبال ایران آمد، در ذوب آهن موفق به گلزنی نشد، اما برای نساجی 5 بار و طی سه فصل اخیر نیز برای سپاهان 7 گل به ثمر رسانده تا یکی از گلزن‌ترین مدافعین میانی فوتبال ایران طی سال‌های اخیر باشد.
این بازیکن که روز گذشته بیستمین حضورش را در لیگ بیست و یکم تجربه کرد، طی سه فصل اخیر تعداد بازی هایش را برای این تیم به عدد 58 رساند. او در لیگ هجدهم 22 بازی برای نساجی انجام داد تا با احتساب 20 دیداری که برای ذوب آهن به میدان رفته بود، حالا شمار بازی هایش را در فوتبال ایران به عدد 100 برساند.

دیدگاه‌ها