کد خبر : 1815938 | 27 اسفند 1400 ساعت 17:28 | 19.3K بازدید | 3 دیدگاه

سوپر‌سیو با دست و پا تخصص رشید!

سنگربان نیم‌فصل دوم سپاهان باز هم در روز تساوی، جلوی شکست تیمش را گرفت.

سوپر‌سیو با دست و پا تخصص رشید!

به گزارش "ورزش سه" ، درحالی که رشید مظاهری در نیم‌فصل نخست لیگ‌برتر به یک سکونشین محض تبدیل شده بود، با یک انتقال به موقع به سپاهان، یک معامله دو سر سود را برای خودش و سپاهان جوش داد. اولین بازی رشید برای سپاهان با پیروزی پرگل این تیم برابر نفت مسجد سلیمان همراه بود‌. نتیجه‌ای که مظاهری را سر شوق آورد و باعث شد به تمجید از کادر فنی‌ تیمش بپردازد.
اگر از گل‌های استثنایی‌ای که بیگی و عباس‌زاده در بازی برابر نساجی و تراکتور به مظاهری زدند عبور کنیم، تا قبل از بازی برابر گل‌گهر، بهترین عکس‌العمل این دروازه‌بان به دیدار برابر هوادار برمی‌گردد که موقعیت تک به تک را از جواد محمدی گرفت.
واکنش های منحصر به فرد رشید در تک به تک ها باعث شده تا بازیکنان حریف در مواجه با او دقت بیشتری را برای گلزنی به کار بگیرند. در دیدار دیروز سپاهان برابر گل‌گهر، در روزی که هر تیم فقط یک شانس مسلم گلزنی به دست آورد، رشید مظاهری با یک فوق واکنش در برابر امین قاسمی‌نژاد سپاهان را در زمین نگه داشت. در حالی که کی‌روش استنلی در قطر مخالف محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک پاس بیرون پای تماشایی امین قاسمی‌نژاد را در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار داد. قاسمی‌نژاد که متوجه نیت مظاهری از خروج مطلع شده بود، تلاش کرد تک‌ضرب دروازه سپاهان را باز کند که به یک‌باره رشید مثل گلرهای هند‌بال، اصطلاحا چهار دست‌و‌پا در برابر قاسمی‌نژاد قرار گرفت و ضربه او را راهی کرنر کرد. 
پیش از این‌ در دوره حضور در تراکتور و استقلال هم مظاهری با نشان دادن واکنش‌هایی مشابه، تخصص خودش در مهار موقعیت‌های تک به تک را به رخ کشیده بود. باید دید دروازه‌بان دوم ایران در جام جهانی روسیه موفق به تکرار روزهای خوب خودش و به دست آوردن مجدد لباس تیم ملی می‌شود یا خیر‌.

1699558

 

1699556
1699559

 

1699557

 

 

دیدگاه‌ها