کد خبر : 1815945 | 27 اسفند 1400 ساعت 17:30 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تقسیم امتیازات بین تیم‌های همسایه

پیکان 0 – صنعت‌نفت 0؛ آخرین هیچ - هیچ قرن

دو تیم پیکان و صنعت نفت در دیداری کم افت و اخیز که صحنه های مهم اما کم تعدادی به روی دروازه ها داشت، به تساوی بدون گل رسیدند.

پیکان 0 – صنعت‌نفت 0؛ آخرین هیچ - هیچ قرن

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه لیگ برتر فوتبال ایران در سال 1400، دو تیم پیکان و صنعت نفت در استادیوم دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه بود. سرمربیان دو تیم که در پی رسیدن به رتبه های بالای جدول بودند، در کسب سه امتیاز بازی ناموفق بودند.

این بازی که بیشتر در میانه میدان دنبال می شد، کم افت و خیز بود و دو تیم موقعیت های چندانی به روی دروازه ها خلق نکردند ولی با این وجود هم پیکان و هم صنعت نفت، می توانستند از معدود فرصت های گلزنی خود استفاده کرده و به گل برسند که این اتفاق رخ نداد.

از جمله مهمترین موقعیت های بازی می توان به ارسال فرامرزی از سمت چپ اشاره کرد که توپ با تأثیرگذاری علی رمضانی به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت و راهی به درون دروازه پیدا نکرد. در نیمه نخست نیز قاسمی نژاد درون محوطه جریمه با یک شوت محکم دروازه حریف را تهدید کرد که گروسیان با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

در سمت مقابل نیز صنعت نفت چند بخت خوب گلزنی را از دست داد. جدا از شوت راه دور حکیم نصاری که با سایش به روی تور بالای دروازه به بیرون رفت، طالب ریکانی در دهانه دروازه می توانست یک گل سه امتیازی دیگر را برای آبادانی ها به ثمر برساند که شوت او به شکل باورنکردنی از کنار دروازه راهی بیرون شد.

در نهایت آخرین دیدار لیگ برتر ایران و آخرین مسابقه قرن، با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پیکان و صنعت نفت به ترتیب با 32 و 31 امتیاز دوشادوش هم و در رتبه های هفتم و هشتم جدول سال 1400 را به پایان برسانند.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های پیکان و صنعت نفت را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی هفته بیستم و سوم از بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 
جمعه: 27/12/1400 ؛ ساعت: 16:00 
ورزشگاه: دستگردی تهران /  بدون تماشاگر 
گروه داوری: ناصر جنگی / کمک ها: ایوب غلامزاده – حسین گلشنی ؛ داور چهارم: سعاد وفاپیشه / ناظر: اکبر بخشی‌زاده

ترکیب پیکان:
محمد ناصری
امیرحسین رنگرزجدی
سامان فلاح
بهروز نوروزی فرد
اسماعیل بابایی
ابراهیم صالحی (71- محمدمهدی محبی)
محمد قاسمی نژاد (61- پیمان رنجبری)
علی رمضانی (71- محمدحسین فلاح)
محمدعلی فرامرزی (85- امیرحسین غلامی)
مجتبی حقدوست
غلامرضا ثابت ایمانی
سرمربی: مجتبی حسینی

1699564


ترکیب صنعت نفت:
فرزین گروسیان
امید حامدی فر (55- حسن بیت سعید)
امیرحسین فرهادی (78- امید خالدی)
محمدحسین زواری (73- شروین بزرگ)
رضا جبیره
محمود مطلق زاده
میثم تهی‌دست
رضا یزدان دوست
حسین ساکی (73- مهدی ممی زاده)
حکیم نصاری
سرمربی: علیرضا منصوریان

1699565

کارت زرد:
صنعت نفت: رضا جبیره (66)، محمود مطلق زاده (91)
پیکان: پیمان رنجبری (89)

لحظات حساس:
دقیقه 12: شاگردان حسینی صاحب یک فرصت خوب شدند که یک ارسال از سمت راست، با اشتباه مدافعین صنعت نفت همراه شد اما مهاجمین پیکان از این موقعیت استفاده نکردند و توپ از دست رفت.
دقیقه 15: شوت راه دور طالب ریکانی به شکل خطرناکی از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.
دقیقه 23: مهمترین موقعیت بازی در این دقیقه نصیب پیکان شد. حرکت خوب امیرحسین رنگرز جدی از سمت راست و ارسال او با عبور از بازیکنان دو تیم نصیب محمد قاسمی نژاد شد و شوت بغل پای این بازیکن به گوشه دروازه را فرزین گروسیان با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد و دروازه تیمش را نجات داد.
دقیقه 50: یک فرصت خوب برای پیکان به دست آمد که ضربه ثابت ایمانی راهی به درون دروازه صنعت نفت پیدا نکرد.
دقیقه 52: حکیم نصاری که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت ناگهانی دروازه پیکان را تهدید کرد که شوت این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 54: یک فرصت بسیار خوب دیگر برای پیکان از دست رفت. حرکت محمدعلی فرامرزی از سمت چپ و ارسال این بازیکن به روی دروازه با تأثیرگذاری علی رمضانی همراه شد که ضربه این بازیکن به کمترین اختلاف ممکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 58: بزرگترین فرصت صنعت نفت برای گلزنی توسط کاپیتان این تیم از دست رفت. حرکت بسیار خوب حکیم نصاری از سمت چپ و ارسال او در مقابل دروازه به طالب ریکانی رسید و در حالیکه این بازیکن دروازه ای تقریبا خالی را مقابل خودش داشت، ضربه اش به شکل عجیبی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 70: رضا جبیره درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعین پیکان دور شد.
دقیقه 75: یک حرکت تیمی خوب از سوی پیکانی ها و در سمت چپ شکل گرفت. پاس حقدوست به محبی رسید که شوت او با برخورد به بازیکنان صنعت نفت برگشت داده شد.
دقیقه 80: ضربه برگردان شروین بزرگ راهی به درون دروازه پیکان پیدا نکرد.

در حاشیه:

*علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان پیش از شروع بازی با مجید حسینی سرمربی پیکان تهران خوش و بش کرد و این دو همدیگر را در آغوش گرفتند.

*بازیکنان پیکان تهران با بنری که روی آن تبریک عید شعبان نوشته شده بود به داخل زمین آمدند اما به دلیل طول زیاد این بنر، نتوانستند آن را کامل باز کنند و سپس بنر را جمع کردند.

*پیش از شروع بازی بازیکنان پیکان با پیراهن شماره 70 به یاد ایمان اکبری مدافع این تیم که به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین دور است، عکس تیمی گرفتند.

*مجتبی حسینی سرمربی پیکان به دلیل از دست دادن موقعیت‌های زیاد بر سر بازیکنان مدام فریاد می‌زد.

*مهدی زبیدی بازیکن نفت آبادان که در لیست ۱۸ نفره تیمش در این بازی حضور ندارد به دلیل سرمای هوا به داخل جایگاه خبرنگاران حضور یافت تا بازی را از آنجا تماشا کند اما با تذکر ماموران حراست وزارت ورزش به جایگاه ویژه هدایت شد.

*نیمکت نشینان تیم صنعت نفت آبادان در یک صحنه به شدت به تصمیم داور بازی اعتراض کردند که با دخالت داور چهارم و ناظر مسابقه به سمت نیمکت برگشتند.

1699566

دیدگاه‌ها