کد خبر : 1815963 | 27 اسفند 1400 ساعت 19:55 | 20.9K بازدید | 5 دیدگاه

جدی شد؛ احتمال غیبت بنزما در ال‌کلاسیکو

احتمال غیبت کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در دیدار برابر بارسلونا افزایش پیدا کرده است.

جدی شد؛ احتمال غیبت بنزما در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز یکشنبه باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل به مصاف بارسلونا برود. 
احتمال این که بنزما بتواند در این بازی تیمش را همراهی کند وجود دارد اما کادر پزشکی رئال در حال حاضر معتقد است که شانس این بازیکن برای حضور در این بازی نزدیک به 40 درصد است. 
کارلو آنچلوتی قصد ندارد با استفاده از این بازیکن در بازی مقابل بارسا ریسک کند، چرا که با توجه به قرعه دشوار این تیم در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان ترجیح می‌دهد که بنزما را برای بازی‌های اروپایی در اختیار داشته باشد. 
رئال مادرید در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به سویای رده دومی در صدر جدول لالیگا قرار دارد و اختلاف امتیاز این تیم با بارسلونا نیز 15 امتیاز است.

 

1697475


آنها بر اساس قرعه‌کشی‌ای که امروز انجام شد باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی بروند و مارکا مدعی شده که هرچند بازی برابر بارسا اهمیت زیادی در تثبیت جایگاه رئال در صدر جدول لالیگا دارد و تضمینی برای کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید اما آنها ترجیح می‌دهند که بنزما را به صورت کاملا آماده برای بازی برابر چلسی در اختیار داشته باشند. 
خبر خوب برای رئال این بوده که بر اساس آزمایشات صورت گرفته روی این بازیکن مشخص شده که مصدومیت او چندان جدی نیست و خطر خاصی او را تهدید نمی‌کند. 
آنچلوتی برای بازی روز یکشنبه برابر بارسلونا تمامی بازیکنانش به جز فرلان مندی که دچار مصدومیت شده را در اختیار دارد و تکلیف نهایی فهرست این تیم پس از آخرین جلسه تمرین در روز شنبه مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها