کد خبر : 1815991 | 28 اسفند 1400 ساعت 08:56 | 59.8K بازدید | 19 دیدگاه

گروسیان روی زمین افتاد تا تعویض انجام شود

منصوریان نگذاشت بلای یحیی سرش بیاید!

سرمربی نفت آبادان حربه جالبی را برای انجام تعویض های خود در بازی با پیکان به کار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت آبادان روز گذشته در مصاف با پیکان تهران در آخرین مسابقه سال 1400 به تساوی بدون گل رسید. یکی از اتفاقات جالب این مسابقه به تصمیم علیرضا منصوریان برای دچار نشدن به شرایطی بود که در دربی برای یحیی گل محمدی پیش آمد.
در دقیقه 71 این مسابقه یکی از بازیکنان نفت آبادان دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد. بازیکن مصدوم نفتی ها از زمین خارج شد و منصوریان قصد داشت دو تعویض انجام بدهد که یکی از آنها به جای بازیکن مصدوم بود. در این دقیقه شروین بزرگ و مهدی ممی زاده کنار زمین آمده بودند اما داور با توجه به در جریان بودن مسابقه اجازه تعویض ها را صادر نمی کرد. این در حالی بود که نفت آبادان 10 نفره داشت به بازی ادامه می داد.

1699623
در این لحظه منصوریان به فرزین گروسیان دروازه بان تیمش اعلام کرد که خودش را روی زمین بیندازد تا داور به ناچار بازی را متوقف کند. همین اتفاق هم افتاد و منصوریان از ناصر جنگی داور بازی خواست به وضعیت دروازه بان مصدوم تیمش برسد. در این فاصله زمانی هم تعویض های نفت آبادان انجام شد!
سرمربی نفت آبادان در واکنش به تصمیم خود برای درخواست از گروسیان برای افتادن روی زمین اعلام کرد که نمی خواهد بلای یحیی گل محمدی در دربی سرش بیاید که البته اقدامش نیز جواب داد و باعث شد تعویض های مد نظرش به موقع صورت بگیرد!
البته منصوریان بعد از رقم زدن این صحنه ها نزد مجتبی حسینی سرمربی پیکان رفت و از او بابت این اقدام عذرخواهی کرد. سرمربی نفت خطاب به حسینی گفت که نمی تواند بگذارد مثل یحیی گل محمدی و پرسپولیس تیمش ضرر کند و به همین خاطر از گروسیان خواسته خودش را روی زمین بیندازد!

1699624
گفتنی است؛ جنجال بزرگ دربی پایتخت که توسط یحیی گل محمدی بعد از گل استقلال ایجاد شد، به ماجرای عدم صدور اجازه داور برای انجام تعویض های پرسپولیس قبل از گل برمی گشت. در این لحظات پرسپولیس به خاطر مصدومیت یکی از بازیکنان ده نفره بود و داور اجازه تعویض نداد و بعد از دریافت گل توسط سرخ ها شاهد عصبانیت شدید سرمربی پرسپولیس بودیم.

دیدگاه‌ها