کد خبر : 1816013 | 28 اسفند 1400 ساعت 11:43 | 30K بازدید | 17 دیدگاه

باشگاه گل محمدی را راضی کند

پنجعلی: غلامپور چرا به ترابی حمله کرد؟

پیشکسوت پرسپولیس برای قضاوت داور دیدار با استقلال از واژه عجیب غریب استفاده می‌کند.

پنجعلی: غلامپور چرا به ترابی حمله کرد؟

به گزارش ورزش سه، آخرین دربی قرن با نتیجه تساوی به اتمام رسید. محمد پنجعلی در مورد نتیجه یک- یک استقلال و پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: در مجموع بازی خوبی بود اما داور خیلی ضعیف عمل کرد و بیشترین ضرر را پرسپولیس دید. بیشتر مواقع توپ و زمین در اختیار پرسپولیس بود، این تیم واقعاً فوتبال بازی می کرد. تیم حریف رو به بازی مستقیم آورد اما پرسپولیس کارهای تاکتیکی را خیلی با جرئت و کم اشتباه انجام می داد. بچه های پرسپولیس با آن شرایط و بار روانی بالا خیلی عالی کار کردند اما داور اشتباه زیاد داشت و اصلا عجیب غریب بود.
او در مورد قضاوت داور ادامه داد: به نوعی داور خیلی تاثیر گذاشت. گلی که خوردیم سر تعویضی بود که نگه داشتیم تا انجام بدهیم، چرا ناگهان بازی را استارت زدند؟ آمدند لب خط بازیکن را تعویض کنند که استقلال گل زد، به هر حال متاسفم. داوری فشار را بالا برده بود. آقای غلامپور مربی حریف به سینه مهدی ترابی  زد و داور از آن صحنه گذشت در حالی که باید اخراج می شد. از آن سمت توپ به دست بازیکن حریف خورد تمام استادیوم دیدند ولی داور خط و داور وسط ندید. نمی دانم اسمش را چه بگذاریم؟
پیشکسوت پرسپولیس در مورد خداحافظی یحیی گل محمدی از این تیم عنوان کرد: من امیدوارم برگردد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. به هر حال مشکلات زیادی دارد. همین حالا هم شاهکار است که پرسپولیس تا الان مدعی مانده است. همین الان هم شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است زیرا ۲۱ امتیاز باقی مانده، شرایط به نوعی است که هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. اختلاف امتیاز با استقلال به عدد ۶ رسیده و اگر در دو بازی ما نتیجه بگیریم و آنها نگیرند جایشان را می گیریم. دلم می خواهد باشگاه پیگیری و گل محمدی را راضی کند.
بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دعوت شدن چهار نفر از پرسپولیس به تیم ملی یعنی وحید امیری، فرشاد فرجی، کمال کامیابی نیا و مهدی ترابی نظرش را اینگونه بیان کرد:  نظر کادر فنی تیم ملی است و ما احترام می‌گذاریم. به نظرم در پرسپولیس بازیکنان شایسته دیگری هم بودند که می توانستند دعوت شوند ولی ما احترام می گذاریم. پرسپولیس تیم ترین تیم لیگ بوده و بازی ضعیف نداشته است، شاید دو گل بد هم در یک بازی خورده اما بازی دست پرسپولیس بوده، این تیم چشم نواز بازی می کند و آدم از بچه ها لذت می برد.
پنجعلی یاد آور شد: انشالله مردم سال خوبی داشته باشند و از لحاظ فوتبالی برای پرسپولیس خوب باشد.

دیدگاه‌ها