کد خبر : 1816108 | 28 اسفند 1400 ساعت 21:07 | 29.4K بازدید | 20 دیدگاه

جو کول:

چلسی از قرعه رئال مادرید خیلی هم راضی است!

جو کول، ستاره سابق چلسی معتقد است کار این تیم برای غلبه بر رئال مادرید خیلی دشوار نخواهد بود.

چلسی از قرعه رئال مادرید خیلی هم راضی است!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرعه کشی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان انجام شد و چلسی برای دومین فصل متوالی به مصاف تیم رئال مادرید، اما این بار تحت هدایت کارلو آنچلوتی خواهد رفت. جو کول، هافبک سابق آبی‌های لندن در مصاحبه‌ای مدعی شد چلسی برای تقابل با رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کاملا آمده خواهد بود.

1699528

جو کول گفت: "سخت‌ترین قرعه ممکن برای آبی‌های لندن؟ خیر، چلسی از بابت این قرعه کاملا راضی خواهد بود. چلسی در مسابقه نیمه نهایی سال گذشته مقابل رئال مادرید خیلی راحت بازی کرد و از آن مقطع نیز تغییر چندانی در ترکیب دو تیم ایجاد نشده است.

من فکر می‌کنم همه باشگاه‌های انگلیسی از اینکه به یکدیگر برخورد نکردند، خوشحال خواهند شد. البته قرعه می‌توانست برای چلسی بهتر باشد، اما امکان قرعه‌ای بدتر هم برای این تیم وجود داشت. سال گذشته رئال مادرید برابر یک تیم جوان و سرزنده چلسی، یک تیم مسن به نظر می‌رسید. فقط یک سال گذشته و در این مدت چیز زیادی تغییر نکرده است. البته می‌دانم که کارلو آنچلوتی هدایت این تیم را به‌عهده گرفته است و آنها کیفیت بالایی دارند و همیشه رئال مادرید هستند. این تیم همیشه یک تهدید برای حریفان خود خواهند بود، اما من فکر می‌کنم که چلسی از بابت این قرعه خوشحال شده است."

دیدگاه‌ها