کد خبر : 1816199 | 29 اسفند 1400 ساعت 19:02 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

دژان کولوسفسکی:

جدایی از یوونتوس؟ شرایط خسته‌کننده شده بود

دژان کولوسفسکی، ستاره سوئدی تاتنهام مدعی شد همکاری با آنتونیو کونته برای او ثمربخش بوده است.

جدایی از یوونتوس؟ شرایط خسته‌کننده شده بود

به گزارش "ورزش سه"، دژان کولوسفسکی در ژانویه 2020 با قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو از آتالانتا به یوونتوس پیوست و 6 ماه باقی‌مانده از آن فصل را به‌صورت قرضی در پارما سپری کرد. اما این ستاره سوئدی زمستان امسال و خیلی زود تورین را ترک کرده و با قراردادی قرضی 18 ماهه با بند اجباری خرید به تاتنهام ملحق شد. حالا دژان کولوسفسکی در مورد بهبود شرایط خود در تیم جدید و رضایت از بازی کردن زیر نظر آنتونیو کونته صحبت کرده است.

1699980

دژان کولوسفسکی، گفت: "شرایط سختی بود. وقتی همه چیز آنطور که فکر می‌کنید پیش نمی‌رود و مواردی وجود دارد که نمی‌توانید کنترل کنید، باید قوی باشید. وقتی چیزی را دوست دارید و نمی‌توانید آن را نشان دهید؛ شرایط بسیار خسته کننده می‌شود و من می‌دانستم که نیاز به تغییر دارم.

آنتونیو کونته و کادر فنی به من کمک زیادی کرده و اجازه می‌دهند اشتباه کرده و خودم باشم و بدون فشار بازی کنم. وقتی از نظر ذهنی در شرایط خوبی باشید، معمولا نمایش خوبی ارائه می‌دهید. صحبت در مورد اینکه کدام پست برایم بهتر است آسان نیست، زیرا فوتبال در حال پیشرفت است و من نیز بازیکنی هستم که نمی‌توانم ساکن بمانم و می‌خواهم در فضا حرکت کنم. سرمربی کمک زیادی به من کرده و من واقعا حالا فضای مورد نظر خود را پیدا کرده‌ام. پست فعلی خود در تاتنهام و اینکه در هر بازی فرصت گلزنی داشتم؛ موضوع خوشحال کننده‌ای برای من است."

دیدگاه‌ها