کد خبر : 1816254 | 01 فروردين 1401 ساعت 09:37 | 48.2K بازدید | 12 دیدگاه

خوشحالی عجیب اوبا؛ به یاد انیمه معروف (عکس)

پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا‌ خوشحالی پس از گل جالبی را برابر رئال مادرید به‌نمایش گذاشت.

خوشحالی عجیب اوبا؛ به یاد انیمه معروف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-4 در هم بکوبد. 
اوبامیانگ یکی از بهترین دیدارهایش پس از پیوستن به بارسا را در بازی شب گذشته برای این تیم به‌نمایش گذاشت و موفق شد یکی از مهره‌های کلیدی تیم ژاوی در میدان باشد. 
این ستاره سابق آرسنال موفق شد در جریان این بازی دو بار دروازه رئال مادرید را باز کند و یک پاس گل نیز ارسال کند تا عملا تیبو کورتوا در برابر او ناتوان باشد. 
با این حال، نکته‌ای که توجه تماشاگران بسیاری را جلب کرد پس از گل دوم این مهاجم تیم ملی گابن ‌و خوشحالی او بعد از این گل بود. 

 

1700130


این بازیکن با در دست گرفتن شی قرمزی از سوی هواداران ژست خاصی را در کنار زمین گرفت که خیلی زود از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی شناسایی شد. او در واقع از یکی از معروف‌ترین انیمه‌های دنیا به نام Dragon Ball Z و شخصیت آن به نام Goko تقلید کرده بود. 
این ستاره بارسا پس از پایان بازی نیز با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییتر خود این موضوع را تایید کرد. او تصویری از این شخصیت انیمه را در کنار تصویر خودش قرار داد و نوشت:« با سلام از طرف بازیکن تمام شده».
اوبامیانگ روزهای سختی را پیش از پیوستن به بارسا در ترکیب آرسنال سپری کرد. عدم درخشش او در خط حمله این تیم و پس از آن درگیری با میکل آرتتا باعث شد که او به نیمکت تبعید شده و سپس از فهرست توپچی‌ها نیز خط بخورد. 

 

1700131


بسیاری باور داشتند که کار این بازیکن به پایان رسیده و او فرصتی برای درخشش در لیگ‌های معتبر اروپایی نخواهد داشت اما اوبا قراردادش را با آرسنال فسخ کرده و در ماه ژانویه به‌عنوان بازیکن آزاد به بارسا پیوست، انتقالی که بار دیگر او را به بهترین شکل احیا کرد و باعث شد جز بهترین مهاجمان حال حاضر لیگ‌های اروپایی قرار بگیرد. 
این اولین بار نیست که اوبامیانگ علاقه خود به این انیمه معروف را به‌نمایش می‌گذارد، پیش از این نیز بسیاری متوجه تتویی رو بدن او شده بودند که به این شخصیت تعلق داشت.
این بازیکن پیش از این نیز شادی‌های پس از گلی این‌چنینی را به‌نمایش گذاشته بود و با ماسک مرد عنکبوتی، دیگر شخصیت‌های فیلم‌های تخیلی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

دیدگاه‌ها