کد خبر : 1816273 | 01 فروردين 1401 ساعت 12:24 | 40K بازدید | 18 دیدگاه

خوش و بش ژاوی و آنچلوتی در برنابئوی خالی (عکس)

کارلو آنچلوتی و ژاوی هرناندز پس از بازی شب گذشته دیدار کوتاهی با یکدیگر داشتند.

خوش و بش ژاوی و آنچلوتی در برنابئوی خالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و در برابر چشمان هوادارانش با چهار گل تحقیر شد. 
شاگردان ژاوی هرناندز بازی بسیار خوبی را در برنابئو به‌نمایش گذاشتند و با درخشش در تمامی خطوط، عملا تیم حریف را فلج کردند. 
ترکیب و تاکتیک به‌کار گرفته شده از سوی کارلو آنچلوتی با انتقادات بسیاری روبه‌رو شده و هواداران رئال از تصمیمات این مربی ایتالیایی در این بازی به هیچ‌وجه راضی نبودند. 
این موضوع حتی انتقاد تیبو کورتوا را پس از بازی به‌همراه داشت و این دروازه‌بان بلژیکی مدعی شد که باید درباره تاکتیک‌های به‌کار گرفته شده در این بازی صحبت کرد، چرا که این سبک بازی پیش از این نیز در رئال به‌کار گرفته شده و جواب نداده بود. 
دیدار برابر رئال مادرید شاید درخشان‌ترین شب در دوران حرفه‌ای مربیگری ژاوی هرناندز به‌حساب می‌آمد و نشان داد که این مربی جوان آینده امیدوارکننده‌ای در پیش دارد. 

 

1700167


آنچلوتی پس از پایان بازی و در حالی‌که ورزشگاه تقریبا از حضور هواداران دو تیم خالی شده بود و تنها چند نفر از کارمندان رئال در کنار زمین حضور داشتند به زمین رفت و در حال صحبت با یکی از این افراد بود که متوجه حضور ژاوی شد. 
این مربی ایتالیایی بلافاصله به سمت او رفت، به این مربی جوان بارسلونا به‌خاطر کسب این پیروزی ارزشمند تبریک گفته و او را در آغوش گرفت.
این رفتار آنچلوتی مورد تحسین بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفت و مارکا با اشاره به خوش و بش این دو نفر نوشت که این رفتار نشان داد که این دو مربی احترام بسیاری برای یکدیگر قائل هستند. 
رئال مادرید در حال حاضر با 9 امتیاز اختلاف نسبت به سویای رده دومی در صدر جدول لالیگا قرار دارد و بارسلونا با 12 امتیاز اختلاف در رده سوم جای گرفته است.

دیدگاه‌ها