کد خبر : 1816300 | 01 فروردين 1401 ساعت 15:50 | 35.5K بازدید | 13 دیدگاه

قهرمانی قطعی نیست

ال‌کلاسیکویی برای فراموشی؛ ویرانی تاکتیکی کارلتو

رئال مادرید در شب ایده‌های اشتباه سرمربی خود به بدترین شکل ممکن بازی را به بارسا باخت.

ال‌کلاسیکویی برای فراموشی؛ ویرانی تاکتیکی کارلتو

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکوی دیشب برای رئال دیداری برای فراموش کردن بود. تا زمانی که توپ در جریان بود و بازی ادامه داشت، فقط یک تیم در میدان حضور داشت و آن تیم رئال مادرید نبود. 

1700147

 

کریم بنزما برای رئال غایب بود و کارلو آنچلوتی نشان داد که بازی بدون بهترین بازیکن تیمش را بلد نیست. او ترجیح داد بدون مهاجم هدف و با 9 کاذب تیمش را به زمین بفرستد و این نخستین اشتباه او بود. وینسیوس و رودریگو در خط حمله بودند در حالی که رودریگو در تمام فصل تنها دو گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام‌شان هم در لالیگا نبود.

1700076

 

‌برنامه کارلتو از همان ابتدا استفاده از ضدحملات بود و تا دقیقه 35 بازی و زمانی که بارسا 0-1 پیش بود روی یکی از همین ضدحملات می‌توانست توسط وینیسیوس به گل هم برسد ولی او مقابل تراشتگن ترجیح داد خود را به زمین بزند و پنالتی بگیرد، حربه‌ای که جواب نداد. آنچلوتی، لوکا مودریچ بهترین هافبک خود را هم به خط حمله منتقل کرده بود تا 9 کاذب تیمش باشد، پستی که برایش غریب بود.

1700202

 

با این حال بدترین اشتباه آنچلوتی در شروع نیمه دوم بود، زمانی که او تیمش را سه دفاعه کرد. با گذشت زمان و تایید خود کارلتو ثابت شده که داوید آلابا در پست دفاع چپ بهتر از مدافع میانی است. او روی دو گل اول بارسا، یکی از مقصرین بود.

نیمه نخست ناچو دفاع چپ رئال بود و در صحنه گل اول به‌راحتی مقهور سرعت و تکنیک دمبله شد. ستاره فرانسوی سانتر کرد و اوبامیانگ جلوتر از آلابا با سر دروازه را باز کرد. روی گل دوم و ارسال کرنر دمبله بازهم آلابا جا ماند و آرائوخو گلزنی کرد. نیمه دوم آلابا به دفاع چپ رفت و نشان داد که حتی از فرلاند مندی، مدافع چپ ثابت رئال هم عملکرد بهتری دارد.

1700194

 

تغییرات بعدی باعث شد تا رئال کمی روند بهتری پیدا کند، هرچند واقعا مشخص نیست این روند به‌خاطر عقب‌نشینی بارسا بود یا اندیشه‌های آنچلوتی. 

در نهایت رئال حتی می‌تواند خوشحال هم باشد که گل‌های بیشتری دریافت نکرد و شکست، تحقیرآمیزتر نشد. رئال در ادامه لالیگا باید به زمین اتلتیکو و سویا برود، چه کسی می‌گوید کار قهرمانی لالیگا تمام شده است؟ واضح است که تمام نشده، بویش می‌آید.

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها