کد خبر : 1816310 | 01 فروردين 1401 ساعت 17:44 | 32.9K بازدید | 10 دیدگاه

ایوان کامپو:

تا جام را در دستان مارسلو نبینم، قهرمانی قطعی نیست

مدافع سابق رئال به فاصله 9 هفته تا پایان لالیگا، قهرمانی تیمش را قطعی نمی‌داند. رئال 9 امتیاز با سویا فاصله دارد؛ بارسا هم در 12 امتیازی است.

تا جام را در دستان مارسلو نبینم، قهرمانی قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بدبین‌ترین هوادار رئال هم تصور نمی‌کرد تیم محبوبش شب گذشته در برنابئو 4 گل از بارسا دریافت کند و حتی یک گل هم به ثمر نرساند. رئال بدون کریم بنزما و با ایده‌های تاکتیکی کارلو آنچلوتی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و یک بازنده مطلق بود.


1700093

ایوان کامپو مدافع سابق رئال نیز از این شکست شوکه است. او به رادیو مارکا گفت:« از نمایش رئال بیش از بازی درخشان بارسا حیرت زده ام. به خصوص تیم در شروع نیمه دوم خیلی ضعیف کار کرد و برایم غیرمنتظره بود. آنچلوتی تصمیمات اشتباهی گرفت و خودش هم این را در نشست خبری پذیرفت و عذرخواهی کرد. بازیکنانی تعیین کننده روی نیمکت بودند و در عوض به تعدادی بازیکن خسته و بی انگیزه میدان داده شده بود.»

1698654

 

کامپو ادامه داد:« بارسا در نقل و انتقالات زمستانی تمامی ضعف‌هایش را پوشش داد و با خریدهای خوب در خط حمله، اوج گرفت. آنها به‌خوبی راه حل مشکلات‌ را پیدا کردند و این کلید موفقیت‌شان است. شانس قهرمانی بارسا؟ تا زمانی که کاپیتان رئال جام را بالای سر نبرده، چیزی قطعی نیست. برای بارسا خیلی دشوار و شاید غیرممکن باشد ولی همه چیز به رئال بستگی دارد. آنچلوتی باید این تیم شکست خورده را بلند کرده و مشکلات را حل کند.»

دیدگاه‌ها