کد خبر : 1816706 | 05 فروردين 1401 ساعت 12:39 | 19.4K بازدید | 7 دیدگاه

سرمربی مقدونیه شمالی:

تیم ملی ایتالیا را به سبک ایتالیایی شکست دادیم

بلاگوجا میلوفسکی، سرمربی تیم ملی مقدونیه شمالی از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر ایتالیا تمجید ویژه‌ای انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز یکی از بزرگ‌ترین شگفتی های دنیای فوتبال طی ماه‌های اخیر رخ داد؛ جایی که تیم ملی ایتالیا در دیدار نیمه‌نهایی پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر رو در روی مقدونیه شمالی قرار گرفت و در مقابل چشم هزاران نفر از هواداران خودی با گل لحظات پایانی از حریفش شکست خورد.

شاید خوش‌بین ترین هوادار تیم ملی مقدونیه هم فکر نمی کرد که آن ها بتوانند قهرمان یورو را از پیش رو بردارند و به فینال رقابت‌های پلی‌آف صعود کنند اما این اتفاق به شکل شگفت‌انگیزی رخ داد و حالا مقدونیه شمالی باید در دیدار نهایی به مصاف پرتغال برود؛ جایی که آن ها کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت اما قطعاً به دنبال تکمیل شگفتی و صعود به جام جهانی خواهند بود.

1700889

بلاگوجا میلوفسکی، سرمربی تیم ملی مقدونیه شمالی، بعد از پیروزی بزرگ این تیم برابر ایتالیا گفت: "ما به سبک ایتالیایی مقابل ایتالیایی ها با یک گل از روی دو تلاش پیروز شدیم. برای این پیروزی بسیار خوشحالم و به این بازیکنان افتخار می کنم. برای تراکوفسکی هم بابت این گل بسیار خوشحالم. می دانستیم که ایتالیا تیم بزرگی است که قهرمانان زیادی در ترکیب خود دارد اما همانطور که باید بازی کردیم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که خوش بگذرانند و آنها هم این کار را کردند."

دیدگاه‌ها