کد خبر : 1816723 | 05 فروردين 1401 ساعت 15:07 | 35.5K بازدید | 4 دیدگاه

حذف ایتالیا به دست قاتل اهلی

حذف ناباورانه ایتالیا از پلی‌آف جام جهانی به دست یک آشنا رقم خورد.

حذف ایتالیا به دست قاتل اهلی

به گزارش "ورزش سه" درحالی که آتزوری ۳۴ شوت به قصد باز کردن دروازه مقدونیه زده بود، این الکساندر تراکوفسکی بود که در دقیقه ۹۲ با شوتی دقیق دروازه دوناروما را فتح کرد.
نکته جالب در خصوص تراکوفسکی که از دیشب به قهرمان کشور مقدونیه تبدیل شده این است که این وینگر سی ساله سالها در ایتالیا توپ زده است.
در سال ۲۰۱۵ بود که تراکوفسکی در انتقالی یک میلیون یورویی از زوله بلژیک به پالرمو پیوست و به مدت چهارسال در این تیم توپ زد.

 

1700975


استادیوم ۹۰ ساله رنزو باربرا در پالرمو که با ۳۶ هزار هوادار، برای آتزوری خوش‌یمن نبود.


از اتفاق، تراکوفسکی که در سال ۲۰۱۷ هم گل تساوی تیمش برابر ایتالیا را وارد دروازه این تیم کرده بود تا درخشان‌ترین نتیجه تاریخ فوتبال این کشور تا آن زمان را رقم بزند، دیشب به همراه تیمش در ورزشگاه رنزو باربرا شهر پالرمو میهمان ایتالیا بود.

 

1700973


تراکوفسکی طی چهار فصل بازی در لباس پالرمو به پیراهن شماره ۱۰ این تیم هم رسید و در مجموع ۱۰۴ مسابقه، ۱۶ گل برای این تیم به ثمر رساند.


ورزشگاهی که خاطرات تلخ و شیرین فراوانی را طی چهار فصل بازی در ترکیب پالرمو برای تراکوفسکی تداعی می‌کرد، با گل دقیقه ۹۲ این بازیکن، به خاطره‌انگیز‌ترین ورزشگاه دوران ورزشی او تبدیل شد. او موفق شد با این گل مقدونیه را به یک‌قدمی جام جهانی برساند. هرچند حریف مرحله بعد این تیم، پرتغال پرمهره است، اما شانس پیروزی برابر ایتالیا را هم کسی برای مقدونیه شمالی قائل نبود. باید دید تراکوفسکی به همراه هم‌تیمی‌هایش موفق به خلق یک شگفتی دیگر می‌شوند یا خیر؟

 

1700974


تراکوفسکی در سال ۲۰۱۷ هم طعم شیرین شادی پس از گلزنی برابر ایتالیا را در مقدماتی جام جهانی روسیه چشیده بود.

دیدگاه‌ها