کد خبر : 1816900 | 07 فروردين 1401 ساعت 11:24 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

وراتی: لطفا بازیکنان ایتالیا را آزار ندهید

مارکو وراتی، ستاره تیم ملی ایتالیا، از هواداران خواست که به بازیکنان این تیم که موفق به صعود به جام جهانی نشده‌اند توهین نکنند.

وراتی: لطفا بازیکنان ایتالیا را آزار ندهید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با قبول شکست ناباورانه در دیدار برابر مقدونیه شمالی از مسابقات پلی آف جام جهانی 2022 قطر کنار رفت. 
ایتالیا در اولین دیدار از مسابقات پلی آف جام جهانی به مصاف مقدونیه رفته بود که با دریافت یک گل در لحظات پایانی شکست را پذیرفت و از صعود به این رقابت‌ها بازماند.
این اتفاقی در حالی رخ داد که آتزوری در جام جهانی 2018 روسیه نیز حضور نداشت و این دومین بار متوالی است که این رقابت‌ها بدون حضور ایتالیا برگزار خواهد شد. 
وراتی در واکنش به این شکست و ناکامی بزرگ برای تیم ملی کشورش در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:« وقتی پیروز می‌شوید به راحتی می‌توانید از همه تشکر کنید. من می‌خواهم این کار را امروز پس از حذفی انجام دهم که باعث شد ما در بهترین و هیجان‌انگیزترین رقابت برای بازیکنان و از همه مهم‌تر برای هواداران ایتالیایی در سراسر دنیا غایب باشیم.»

 

1701003


او با ابراز تاسف از عدم موفقیت ایتالیا در صعود به جام جهانی اضافه کرد:« من می‌خواهم از همه اعضای کادر فنی، بازیکنان و کسانی که با اشتیاق و انگیزه در تیم ملی کار کردند تشکر کنم. متاسفانه در زندگی و فوتبال همه چیز همیشه طبق انتظار، اهداف و رویاها پیش نمی‌رود.»
این بازیکن از هم تیمی‌هایش خواست که به تلاش ادامه دهند  و اظهار داشت:« این ناامیدی بسیار بزرگ است اما ما پیش از این نشان دادیم که با تلاش، اشتیاق و قلبی که داریم هرچیزی ممکن است. بنابراین در زندگی یا فوتبال درست پس از یک پیروزی بزرگ که تابستان گذشته داشتیم یا یک شکست بزرگ، ما باید به جنگیدن ادامه دهیم.»
وراتی در آخر درخواستی را از هواداران ایتالیا مطرح کرد:« نکته آخر این که فکر نمی‌کنم بهترین راه برای مقابله با این شرایط آزار دادن همه باشد چون هرکدام از ما با تمام وجود سعی کردیم هرچند کافی نبود. لطفا از آزار بازیکنان جوان دست بردارید، اگر واقعا نیاز به این کار دارید ما بازیکنان بزرگ‌تر را آزار دهید چون گاهی فراموش می‌کنید که ما هم مثل شما مردم عادی هستیم و احساسات بسیاری را تجربه می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها