کد خبر : 1816996 | 08 فروردين 1401 ساعت 09:29 | 18K بازدید | 11 دیدگاه

اسکالونی: تا مسی هست باید از بازی‌اش لذت ببریم

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که خداحافظی لیونل مسی اتفاقی است که دیر یا زود رخ خواهد داد.

اسکالونی: تا مسی هست باید از بازی‌اش لذت ببریم

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های مسی پس از دیدار برابر ونزوئلا در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی حواشی بسیاری به همراه داشته است. 
این بازیکن آرژانتینی مدعی شد که تصمیم دارد پس از رقابت‌های جام جهانی که پاییز امسال برگزار خواهد شد از دیدارهای ملی خداحافظی کند و باید درباره بسیاری از مسائل بازنگری کند. 
همین موضوع باعث شد که خبرنگاران در کنفرانس خبری اسکالونی درباره این اظهارات مسی از او سوال کنند. اسکالونی نیز تایید کرد که این بازیکن بالاخره یک روز باید از فوتبال خداحافظی کند. 

 

1664771


این مربی آرژانتینی به خبرنگاران گفت:«همه پس از بازی در جام جهانی شرایط خود را ارزیابی می‌کنند. من در سر بازیکنان نیستم که بدانم آنها دقیقا به چه چیزی فکر می‌کنند. در هر حال تا مسی هست باید از بازی او لذت ببرید. مجبور نیستید به آینده فکر کنید، از لحظات درخشان حال لذت ببرید.»
او با اشاره به این که در هر صورت زمانی مسی باید از دنیای فوتبال کناره‌گیری کند اضافه کرد:«این قانون زندگی است و بالاخره در یک زمانی این اتفاق رخ خواهد داد. این که از الان به چیزی که قرار است بعد از جام جهانی مشخص شود، فکر کنید فایده‌ای ندارد.»
پیش از این آنخل دی‌ماریا، دیگر ستاره تیم ملی آرژانتین، نیز اعلام کرده بود که انتظار ندارد پس از جام جهانی هم پیراهن تیم ملی این کشور را به تن کند و به احتمال زیاد هر نتیجه‌ای که در قطر به دست بیاید، او هم از فوتبال ملی خداحافظی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها