کد خبر : 1817001 | 08 فروردين 1401 ساعت 10:45 | 33.4K بازدید | 2 دیدگاه

با تست منفی و واکسیناسیون کرونا؛

آغاز بلیت فروشی ایران- لبنان از ساعت ۱۲

فدراسیون فوتبال شرایط بلیت فروشی بازی با لبنان را اعلام کرد.

آغاز بلیت فروشی ایران- لبنان از ساعت ۱۲

به گزارش "ورزش سه"، آنطور که فدراسیون فوتبال اعلام کرده، با توجه به مصوبات ستاد كرونا امكان فروش بليط تا سقف ظرفيت ٣٠٪؜ ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس فراهم شده و بليط فروشى اين بازى از ساعت ١٢ ظهر امروز از طريق سامانه Footballeticket.ir انجام خواهد شد.

بر اين اساس طبق پروتكل هاى مصوب علاقمندانى كه نسبت به تزريق حداقل دو دوز واكسن اقدام كرده اند و از تاريخ دوم تزريق حداقل ١٥ روز گذشته باشد طبق استعلام سامانه هوشمند با ورود كد ملى امكان دريافت بليط اين مسابقه را پيدا مى كنند. سامانه همچنين به صورت هوشمند و بر اساس بانك اطلاعاتى آنلاين از ثبت نام افراد مبتلا و داراى تست مثبت كرونا ممانعت به عمل خواهد آورد.

پس از تهيه بليط همراه داشتن كارت ملى جهت تطبيق اطلاعات شخصى در هنگام ورود به ورزشگاه الزامى است و بدون كارت ملى بليط تماشاى مسابقه در گيت هاى پيش بينى شده صادر نخواهد شد.

لازم به تاكيد است كه بليط فروشى اين مسابقه تنها به صورت آنلاين انجام خواهد شد و از علاقمندان درخواست مى شود به هيچ وجه جهت تهيه بليط حضورى به ورزشگاه مراجعه نكنند.

گفتنى است مسابقه تيم هاى ملى فوتبال ايران و لبنان در هفته پايانى دور انتخابى رقابت هاى جام جهانى روز سه شنبه ساعت ١٦ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها