کد خبر : 1817252 | 09 فروردين 1401 ساعت 23:32 | 22.1K بازدید | 11 دیدگاه

4 تا 6 هفته دور از میادین

هازارد جراحی شد؛ خداحافظی قطعی با فصل؟

جراحی مچ پای چپ ادن هازارد امروز در مادرید و با موفقیت انجام شد.

هازارد جراحی شد؛ خداحافظی قطعی با فصل؟

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت جدید ادن هازارد، ستاره بلژیکی و تکنیکی رئال مادرید فصل دشوار و تلخ این بازیکن را تکمیل کرد. باشگاه رئال مادرید 4 روز پیش اعلام کرد ادن هازارد مچ پای راست خود را به تیغ جراحی خواهد سپرد و به این ترتیب این بازیکن باتجربه چند هفته آینده از میادین دور خواهد بود. ادن هازارد که تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد، بیش از 60 بازی را در سال های اخیر به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داده است. 

1701778

 

جراحی امروز در کلینیک "Sanitas La Zarzuela" مادرید و توسط دکتر خوزه پالاسیوس و تحت نظارت تیم پزشکی رئال به انجام رسید و گفته می شود هازارد بین 4 تا 6 هفته دور از میادین خواهد ماند. با توجه به اینکه او پیش از مصدومیت هم جایی در ایده های کارلو آنچلوتی نداشت، بعید است در ادامه فصل نیز به او بازی برسد.

1676633

 

این عمل ساده بود و حدود نیم ساعت به طول انجامید و در آن پلاک استئوسنتز که در سال 2020 روی مچ پای راست هازارد قرار گرفته بود، برداشته شد.
اولین جراحی هازارد در رئال نوامبر 2019 و پس از مصدومیت در بازی برابر پی اس جی بود که باعث شد 4 ماه از میادین به دور بماند. موج مصدومیت های متوالی ستاره بلژیکی نیز از همان مقطع شروع شد و تاکنون نیز ادامه دارد.

نکته جالب حضور فلورنتینو پرز، رئیس رئال در کلینیک برای دادن قوت قلب به ادن هازارد بود تا نشان دهد رئال همچنان روی او حساب می کند.

دیدگاه‌ها